افتتاح پنجمين نمايشگاه سراسري كتاب در كرمانشاه
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از كرمانشاه، احمد رجبي، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه با اشاره به اين مطلب كه بيش از 350 ميليون تومان بن خريد كتاب در اختيار عموم قرار مي گيرد، گفت: بيش از 40 هزار عنوان كتاب كه افزون بر 400 هزار جلد كتاب خواهد شد، در فضايي به مساحت 3000 متر مربع در قالب 220 غرفه در اين نمايشگاه عرضه شده است.
وي در خصوص برنامه هاي جنبي نمايشگاه تصريح كرد: غرفه هاي رسانه و كتاب، نمايشگاه چهره نگاري مشاهير فرهنگي و ادبي استان، اجراي برنامه هاي هنري، شاد و جذاب، غرفه تازه هاي كتاب، برپايي نمايشگاه اصلاح الگوي مصرف شامل؛ آثار تجسمي، كتاب و كاريكاتور و برگزاري نشست هاي فرهنگي و تخصصي در حوزه كتاب از برنامه هاي جنبي نمايشگاه درمدت برگزاري اين نمايشگاه است.
رجبي خاطرنشان كرد: ايجاد شور و شعور فرهنگي، رفع مظلوميت و محروميت از كتاب، حمايت از ناشران و پديد آورندگان آثار مكتوب و قرار دادن كتاب در سبد خانواده ها از مهمترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه است./انتهاي پيام/