شعله سعدی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد
قاسم شعله سعدی، نماینده دوره های دوم و سوم دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شد.
تعداد نظرات: ۸
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴

بسم اللّه النّور
این آقا ! اشتباهی برگشته ایران، اینجا سرزمین ولایت است نه حزب دموکرات و جمهوری خواه، هنوز یادمان نرفته ویترین افتخارات این افساد طلبان را، این هم یک ورق از مثنوی هفتاد من کاغذ این اجنبی پرست :
" وی در سال ۱۳۸۱ نامه‌ای سر گشاده خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشت که در آن نامه به انتقاد از مسائل مختلفی پرداخته که از جمله شرایط ایشان را از جهت واجد شرایط رهبری بودن در آن زمان از منظر حقوقی !!! به سؤال!؟ و چالش ؟! کشید."
مرگ بر ضد ولایت فقیه ،
مرگ بر آمریکا،
مرگ بر اسرائیل.
ناشناس
Netherlands
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
حالا چرا ایشون و گفتید ؟!؟!؟! بقیه رو چرا نام نبردید ؟!؟!؟
يكي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
گل بودو به سبزه نيز اراسته شد به به ...از نشانه هاي غربزده گي برگردن اويخته اونوقت تومجلس از اسلام وانقلاب دفاع ميكنه
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
اینجور افراد که برای ما شناخته شده نیست کمی از زندگی نامه شان هم بیاورید تا بیشتر شناخته شوند . با تشکر از آقا رضا که کمی از افکار ایشان را در اینجا آوردند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
متولد 1333 در شیراز، فارغ التحصیل دکترای علوم سیاسی و حقوق از دانشگاه پاریس. وی در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری، در مصاحبه با برنامه‌ی ضدایرانی افق که با موضوع «انتخابات؛ شرکت یا تحریم» از شبکه‌ی فارسی زبان صدای آمریکا پخش شد گفته است که برای «نجات ایران» قصد دارد کاندیدای ریاست‌جمهوری ایران شود و در اظهاراتی مضحک مدعی شد ۷۵ میلیون ایرانی از او حمایت می‌کنند و او به واسطه‌ی این حمایت میلیونی وارد عرصه انتخابات شده است!
وی با اشاره به اینکه حکم حکومتی را قبول ندارد، گفت تنفیذ حکم رئیس‌جمهور توسط رهبری نیز تشریفاتی است و اولین برنامه‌‌اش در صورت رئیس‌جمهور شدن، اصلاح سیستم قضایی ایران و حذف نظارت استصوابی است.
قاسم شعله سعدی وکالت فتنه گر فراری محسن سازگارا را در سوابق خود دارد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
وی که روزگاری همنشین اصلاح‌طلبان و از رفقای نزدیک رئیس جمهور اطلاح‌طلب آن دوران بود، اکنون با فراموش کردن سابقه‌ی گذشته‌ی خود، لب به انتقادات تند از رفقای دیروز خود گشوده و گفته اصلاح طلبان سوء سابقه دارند زیرا حاکمیت هشت سال دست آنها بود ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند و خاتمی هم دیگر نمی‌تواند کاری انجام دهد همانطور که قبلاً نتوانست.
وی در سال ۱۳۸۱، نامه‌ای سر گشاده خطاب به مقام معظم رهبری نوشت که در آن نامه به انتقاد از مسائل مختلفی پرداخته که از جمله شرایط معظّم لَه را از جهت واجد شرایط رهبری بودن در آن زمان از منظر حقوقی!! به سؤال!! و چالش!! کشید.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
به دلیل نوشتن این نامه، در تاریخ ۱۷ بهمن سال ۱۳۸۵، شعبه ۲۱ دادگاه تجدید نظر استان تهران، رای شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی را به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به امام و رهبری، تأیید و وی را به یک سال و نیم حبس محکوم نمود.
شعله سعدی بار دیگر در ۱۲ مهر ۱۳۹۰، به دلیل توهین به مقام معظم رهبری در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به قضاوت قاضی مقیسه علاوه بر محکومیت قبلی، به دو سال زندان محکوم شد.
محمد جواد
United States of America
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
فکر کنم این انتخابات همون فتنه بزرگیه که قبل از ظهور اتفاق میفته... همه حضرات جمع شدن . حاج آقا با ایل و طایفه و فریدوناو اینک هم ضد انقلابا
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار