برگزاري اولين دوره آموزشي خبرنگاري بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور فريمان
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۳۳۹

برگزاري اولين دوره آموزشي خبرنگاري بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور فريمان

اولين دوره آموزشي خبرنگاري بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور فريمان امروز 17 آبان ماه در بسيج دانشجويي دانشگاه هاي خراسان رضوي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از مشهد، محسن صابر، سرپرست شبكه خبر دانشجو در مشهد، در اين دوره پيرامون تاريخچه رسانه‌ها در جهان و ايران و همچنين كاركرد رسانه‌ها به ايراد سخنراني پرداخت.

همچنين، در اين دوره مباحثي چون؛ عناصر ارتباطي، انواع ارتباط و سلطه صهيونيسم بر رسانه ‌هاي بين المللي به دانشجويان ارائه شد.

لازم به ذكر است، حدود 20 نفر از دانشجويان بسيجي در اين دوره شركت كردند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار