کد خبر:۴۷۳۷۶
دومين جشنواره اوقات فراغت جوانان در کرمانشاه برگزار شد
دومين جشنواره اوقات فراغت جوانان در استان کرمانشاه به منظور معرفي پايگاه هاي برتر و ايجاد رقابت بين آنان با حضور 200 نفر از کارشناسان دستگاه ها و فعالان اين عرصه، با حمايت سازمان جوانان استان برگزار شد.
به گزارش گروه فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، در حاشيه اين جشنواره، چهار کارگاه آموزشي با عنوان خلاقيت و کار گروهي، مهندسي فرهنگي، مشارکت اجتماعي و طرح جامع ساماندهي اوقات فراغت براي مسئولين پايگاه ها و کارشناسان اوقات فراغت دستگاه ها برگزار شد.
در اين جشنواره از پنج پايگاه برتر که در سطح استان امتياز بيشتري را در برگزاري برنامه هاي اوقات فراغت کسب کرده اند تقدير شد.
گفتني است، کانون ولايت منطقه يک و دو کميته امداد امام خميني(ره)، کانون امام خميني(ره) آموزش و پرورش، پايگاه بسيج شهيد همت سپاه نبي اکرم(ص)، کانون شهيد بهشتي شهرستان روانسر و دارالقرآن علي بن ابيطالب شهرستان سنقر به ترتيب رتبه هاي اول تا پنجم را در دومين جشنواره اوقات فراغت جوانان کرمانشاه کسب کردند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا