کد خبر:۴۷۳۷۸
برگزاري اولين سمينار دانشجويي آنفلوانزاي نوع A در سطح استان يزد
اولين سمينار دانشجويي آنفلوانزاي نوع A در سطح استان يزد، 18 آبان با همکاري انجمن علمي بهداشت عمومي و بسيج دانشجويي دانشگاه اين استان برگزار ميشود.
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از يزد، اين سمينار که با سخنراني و آمار و نتايج حاصله از بيماري و بخش بروشور همراه خواهد بود، در سالن آمفي تئاتر شهيد علي زاده دانشگاه يزد برگزار ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا