کد خبر:۴۷۴۱۰
معاون آموزشي دانشگاه هرمزگان:
تعطيلي كلاسهاي درسي دانشگاه هرمزگان واقعيت ندارد
معاون آموزشي دانشگاه هرمزگان گفت: تعطيلي كلاسهاي درسي و فعاليتهاي آموزشي دانشگاه هرمزگان واقعيت ندارد و تمامي كلاسها طبق روال معمول برگزار ميشود.
علي اكبر شيخي در گفتوگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در بندرعباس، در خصوص شايعات مطرح مبني بر تعطيلي كلاس هاي آموزشي دانشگاه هرمزگان به خاطر وقوع زلزله اظهار داشت: بايد به اطلاع دانشجويان برسانيم كه تمامي فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي دانشگاه طبق روال معمول و بدون وقفه در حال انجام است.
وي ادامه داد: تعدادي از دانشجويان غيربومي به علت رعب و وحشت ناشي از زلزله مكرر شهرستان بندرعباس به مدت چند روز به خانه هاي خود بازگشتند، در حالي كه كلاس هاي درسي دانشگاه طبق روال برگزار مي شود.
معاون آموزشي دانشگاه هرمزگان در پايان گفت: طبق مقررات آموزشي دانشگاه، كلاس هاي درسي در روزهاي آينده نيز تشكيل خواهد شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا