نامه محسن رضایی به رئیس جمهور/ آقای روحانی! سیلی را باید با سیلی جواب داد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت در نامه‌ای به روحانی تاکید کرد: تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده که باید سیلی را با سیلی جواب داد، در غیر این صورت ...
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
رضایی:"بی‌تردید پس از رسیدن توان دفاعی ما به برد پنج هزار کیلومتری که قادر خواهد بود اهدافی ازجمله جزیره دیه‌گو گارسیا، پایگاه هوایی امریکا در حمله به طبس، را تهدید کند....."
پس از آن ما میرویم و مذاکره می کنیم و همه توان موشکی را پای میز مذاکره مثل برجام به باد فنا می دهیم باشد که موجبات خوشنودی دشمنان اسلام فراهم گردد....اگر افزایش توان موشکی در تقابل با تحریم های موشکی کار خوبیست پس چرا افزایش توان هسته ای در برابر تحریم هسته ای بد بود و باید برجام امضا می شد؟
يه سيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
اي كاش آقاي محسن رضايي به نقض برجام اشاره ميكرد و پيشنهاد برد موشكي نميداد چرا رييس دولت اعتقادي به اقتدار موشكي ندارد (برد موشك اقتدار نمي آورد) همين چند وقت پيش آقاي روحاني در جمع موشكسازان گفته ..... در هرحال اي كاش ميفرمودند كه در اجراي چشم بسته برجام يه كمي تجديد نظر ميكردند حتي المكان يه ابرو گره ميكردند .... آقايان تا كي خواب تا كي ... درسته جواب سيلي ، سيلي هسته ولي چه چوري سيلي زدن مهمه در اين جا فقط تعليق برجام از سوي ايران سيلي محسوب ميشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
بنده تاکنون معتقد بودم شعار مرگ بر آمریکا کار بیخود و عبثی است ولی الان با این رفتار وقیهانه سردمداران یانکی و گاو چران آمریکایی با طیب خاطر فریاد میزنم مرگ بر آمریکا
مجید آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
بسم الله الرحمن الرحیم
آقای رضایی فرموده اند:"همان‌طور که سیلی بیست هزار سانتریفیوژی، آمریکایی‌ها را پای میز مذاکره کشاند و موجبات به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی کشورمان را فراهم ساخت، امیدوارم که با حمایت جنابعالی به‌زودی برد موشک‌های ایران نیز از مرز پنج هزار کیلومتر عبور کند."
حتما بعدش هم مذاکره خواهیم کرد و همانطور که 20هزار سانریفیوژ و تمامی تاسیسات هسته ای تعطیل شد موشکها هم نابود و سایتهای موشکی هم تبدیل به قهوه خانه برای آبگوشت بزباش آقای ترکان خواهد شد!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
ببین کار رو به کجا رسوندن که محسن رضایی هم صداش دراومد
ارسال نظرات
آخرین اخبار