آمریکا برجام را نقض کرده/ موضع رسمی دولت فوری اعلام شود
نامه نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور:
۸ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور اعلام کردند که آمریکا برجام را نقض کرده است و دولت باید فوری موضع رسمی خود را اعلام شود.
تعداد نظرات: ۱۹
ابوالفضل برزگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
مثل این می مونه که یکی مرده قرآن پخش می کنیم. چرا قبل از توافق این آیات الهی را گوشزد ریاست محترم جمهور نکردین. شما که نمایندگان ملت اینقدر قرآن خوان بودین چه میشد یکم زودتر این نامه را می زدین حتی یکم قبل مثلا قبل دادن ذخایر اورانیوم به روسیه پلید.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
با این اخباری که داریم آمریکا به وضوح دنبال نفوذ بوده و چون نمی تواند اون نفوذی که باید انجام دهد لذا عقده خود را به نحوی دیگر بروز میدهد. لذا ما هم برابر آنها باید توافقات بر جام رو زیرپا بگذاریم. لطفا با احتیاط و درایت اما با جرات و جسارت جواب همه دشمنان کشور عزیز و ملت بزرگ مان را بدهید، اعم از آمریکا انگلیس ترکیه عربستان و هر قدرت دیگر باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
خودشان رای می دن خودشان اعتراض می کنند!
عجب دنیایی داره این اصولگرایی
موسایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
کجا خودشان رای دادند، آن موقع که داشتند داد میزدند که چرا نقش کمیسیون ویژه برجام را به حاشیه بردید و دارید با سیاسی کاری بدون قید و شرط برجام را تصویب میکنید، شما نمیشنیدید! همین شما هستید که ملت را با تحلیل های اشتباهتون به سمت مسیر های اشتباه می فرستید و از فرصت و فضایی که ایجاد میکنید برای فرستادن نمایندگان نالایق خودتون به مجلس استفاده میکنید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
آقاین نمایندگان ! دست از دشمن سازی بردارید ! اگر هم دوست دارید با امریکا بجنگید بروید خودتان بجنگید ! به ما چه ؟
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
ای کسانی که آمریکا را کدخدا دانسته و نعوذ بالله از خدا هم قوی تر مدانید.اگه خیلی عاشق آمریکا هستید بروید به همانجا که از نظر شما بهشت است!چرا دیگر خیانت می کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
دشمن سازی؟! در برابر این کشور جنایتکار هرچه بیشتر کوتاه بیاییم، ضربات بیشتری میخوریم! اگر در برابر یک سگ وحشی ایستادگی کنی فرار میکنه ولی اگه تو فرار کردی، بهت حمله میکنه!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
ما هم داریم همین کار رو میکنیم و امیدی هم به شما نداریم - ما را به خیر تو امید نیست ، شر مرسان
يه سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
خدمت دوست عزيز سلام دوست خوبم شما مفاد قعطنامه ژنو 1 و 2 روخوندي يا نه حتما بخونش .اگه عرق ملي داشته باشي نميگي شما بريد بجنگيد من از اينجا نگاه ميكنم راستي ياد قوم بني اسراييل افتادم كه به پيامبرشان گفتن شما و خدايتان بريد بجنگيد اگه دشمني است .عزيزم اونهاي ي كه به زعم شما دنبال جنگ هستند يه روزي جنگيدن تا شما و امثال بنده الان در يك فضاي امن زندگي كنيم يه كمي سرتو بالا بگير و يه نيم نگاهي به كشورهاي همسايه بنداز اونجا هم همين دشمني كه شما فكر ميكني دوسته حكومت ميكنه و ... نميدونم ديشب معماي شاه رو ديدي يا نه و دليلي كه استاد بنان اون سرود زيبا رو در وصف ايران وايراني خونده دوست داشتن وطن به زبان نيست بايد از دل وجان باشه وگرنه رنگ وبوي خيانت ميگره دوست خوبم باز هم بيشتر فكر كن و مطالعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
دولت خودش بهتر میداند چه کند.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
بله حق با شماست چون شاعر هم می گوید:"فریدون فرخ فرشته نبود/ز مشک و زعنبر سرشته نبود*به داد و دهش یافت این نیکویی/تو داد و دهش کن فریدون تویی" البته لازم به ذکر است منظور از داد فریاد های رییس جمهور است و منظور از دهش تحویل دادن صنعت هسته ای است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
راست میگی - دولت خودش میدونه چطور ملت رو تحقیر کنه و سرمایه هاش رو به باد بده
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
بعضی آقایان دولت فقط در ظاهر دم از ولایت فقیه میزنند
اگر واقعا ولایت پذیرند،جرات داشته باشند و طبق دستور رهبری در صورت وضع تحریم جدید، نقض شدن برجام را اعلام کنن.
امیررضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
خب معلومه لبخند ....
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
اولاً آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. ثانیاً زمان جنگ برسه حتی ارمنیها هم از کشور دفاع می کنن(البته قبول دارم کسانی که شعار نه غزه نه لبنان رو می دادند جا خالی می دهند و به امریکا پناه می برند) ثالثاً مقصر خود همین نمایندهایی هستند که 20 دقیقه ای رای دادند و حالا ...(زمان انتخابات)
م.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
کمسیون برجام وظیفه خود را به خوبی انجام داد لیکن زد و بندهای دولت و آقای شیخ حسن و سایر عوامل وزارت خارج با ریاست محترم مجلس و تعدادی از اصلاح طلبان طرفدار دولت ظرف مدت 20 دقیقه با طرفندهای ریاست محترم مجلس ( که باید در پیشگاه خداوند، شهداء و مردم پاسخگو باشند) باعث چوب حراج زدن به دست آودهای چندین ساله ی نظام شدند. البته نمایندگان مؤمن فریاد زدند لیکن صدایشان به گوش کسی فرو نرفت.
دارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
چوپانی که گرگ را سلطان(کدخدا) بداند...باید به شغال ها هم باج بدهد این حکایت دولت تدبیر است
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
شما از دولت جز لبخند چیز دیکه ای در مقابل توهین ها و تحریم ها و بی احترامی ها دیدید که حالا منتطر مواضع جدید هستید.مگه بعد از تعرض به دو نوجوان ایرانی تو فرودگاه جده وزیر امورخارجه برای عربستان پیام تبریک نفرستاد . برادر آزموده راه آزمودن خطاست
وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
اگه یه وجب از خاک ایران رو تونست امریکا،عربستان،اسراییل بگیرد خیلی هنر کرده چون ایران ملت یک پارچه و بسیار قدرت مندی هست،من امیدوارم منافقامون به دست خودمون از بین بروند(یاحق)
ارسال نظرات
آخرین اخبار