افزايش دو برابري پذيرش دانشجو در دانشگاه پيام نور اردبيل
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از اردبيل، مسعود گنجي ديروز در بازديد از دانشگاه پيام نور شهرستان گرمي اظهار داشت: از آغاز فعاليت دولت نهم تحصيلات تكميلي و دانشگاهي رشته ها به طور قابل ملاحظه اي توسعه يافت، بطوريكه هم اكنون 20 هزار نفر دانشجو در 13 مركز و واحد دانشگاهي و دانشگاه پيام نور استان اردبيل مشغول به تحصيل هستند.
وي با اشاره به روند توسعه دانشگاه پيام نور گفت: هم اكنون فضاي فيزيكي دانشگاه هاي پيام نور استان اردبيل 40 هزار متر مربع است و با تكميل فضاهاي در دست احداث اين دانشگاه پيش بيني مي شود فضاي فيزيكي دانشگاه پيام نور استان اردبيل به بيش از 80 هزار متر مربع برسد.
گنجي از فعاليت 62 نفر عضو هيئت علمي در دانشگاه پيام نور استان اردبيل خبر داد و اظهار داشت: در حوزه هيئت علمي اين دانشگاه كمبودهايي وجود دارد كه اميدواريم اين كمبودها برطرف شوند./انتهاي پيام/