استادان حوزه علميه به کيفيت بخشي آموزش توجه کنند
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اراک، آيتالله دري نجف آبادي ديروز در ديدار استادان حوزههاي علميه امام خميني (ره) اراک اظهار داشت: استادان حوزههاي علميه بايد در جهت ارتقاي سطح علمي طلبهها و افزايش کيفيت آموزشي و جذب طلاب جديد در نظام تعليم و تربيت تلاش کنند.
امام جمعه اراک با اشاره به مشهود بودن سوابق حوزههاي علميه امام خميني (ره) اذعان داشت: بکارگيري بيشتر استادان و توسعه فضاي درسي حوزههاي علميه استان، امري مهم و ضروري به شمار ميرود.
دري نجف آبادي از اجرايي شدن طرح توسعه فضاهاي کلاسها در حوزههاي علميه استان خبر داد و گفت: تلاش ميشود اين طرح به همت مسئولان استان محقق و اجرا شود.
وي در پايان روحيه، اخلاص و تقوا را از ديگر ويژگيهاي استادان حوزههاي علمي برشمرد.
در ادامه اين ديدار حجت الاسلام الهي نيا، مدير حوزه علميه امام خميني (ره) اراک نيز در خصوص کمبودهاي فضاي درسي و مشکلات حوزههاي علميه به ايراد سخنراني پرداخت./انتهاي پيام/