بيش از 30 نفر از رتبه‌هاي برتر كنكور وارد دانشكده مكانيك دانشگاه شريف شده‌اند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۶۱۶
رئيس دانشكده مكانيك دانشگاه شريف:

بيش از 30 نفر از رتبه‌هاي برتر كنكور وارد دانشكده مكانيك دانشگاه شريف شده‌اند

رئيس دانشكده مكانيك دانشگاه صنعتي شريف گفت: بيش از 30 نفر از رتبه‌هاي برتر آزمون سراسري سال 88، دانشكده مكانيك اين دانشگاه را براي تحصيل انتخاب كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر سعيدي صبح امروز در مراسم افتتاحيه چهارمين جشنواره صنعتي مكانيك در دانشگاه صنعتي شريف اظهار داشت: در دانشكده مكانيك دانشگاه صنعتي شريف بيش از هزار دانشجو مشغول به تحصيل هستند.

وي با بيان اينكه اين دانشكده مسير رشد و شكوفايي علمي دانشجويان را در زمينه مكانيك فراهم كرده است، افزود: دانشكده مكانيك دانشگاه صنعتي شريف در حال حاضر 98 دانشجوي مقطع دكتري و 300 دانشجوي در مقطع كارشناسي ارشد دارد.

رئيس دانشكده مكانيك دانشگاه صنعتي شريف عنوان كرد: از اهداف اصلي اين دانشكده رسيدن به استانداردهاي جهاني است كه در حال حاضر به تعدادي از اين استانداردها دست يافته‌ايم.

سعيدي با اشاره به تاسيس شبكه همياران شريف از دو سال گذشته در اين دانشكده گفت: به همت شبكه همياران شريف كه متشكل از فارغ التحصيلان دانشگاه صنعتي شريف هستند فعاليت‌هاي متعددي در زمينه تعريف پروژه‌هاي آموزشي، تعريف پروژه‌هاي مستقل پژوهشي، ارتباط با صنعت، انجام دوره‌هاي كارآموزي و كاروزي صورت گرفته است.

وي اظهار داشت: به همت فارغ التحصيلان دانشكده مكانيك دانشگاه صنعتي شريف چندين آزمايشگاه اين دانشگاه نوسازي و بازسازي شده است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار