کد خبر:۴۷۶۸۰
معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي خبر داد:
فوت 2 نفر در آذربايجان غربي به دليل ابتلا به آنفلوانزاي نوع A
معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي گفت: تعداد فوت شدگان آنفلوانزاي نوع A در آذربايجان غربي به 2 نفر رسيد.
كامران دهقان در گفت و گو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در اروميه، اظهار داشت: تاكنون 450 نفر بيمار مشكوك به آنفلوانزاي نوع A در آذربايجان غربي شناسايي شده كه با نمونه برداري هاي به عمل آمده 45 نفر مبتلا به اين بيماري گزارش شده اند.
وي با تاكيد بر اينكه بايد از حضور دانش آموزان داراي علائم بيماري در مدارس خودداري كرد، افزود: رعايت بهداشت فردي بهترين راه جلوگيري از گسترش اين بيماري است.
دهقان گفت: اگر حداقل 15 درصد يك كلاس طي سه روز متوالي داراي علائم آنفلوانزا باشند، كلاس تعطيل و اگر در دو كلاس شايع شود، مدرسه تعطيل خواهد شد.
معاون دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي خاطرنشان كرد: در صورت طغيان اين بيماري در مدارس اكيپ هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي براي پيشگيري از ابتلاي ساير دانش آموزان در مدارس حضور مي يابند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا