افتتاح بزرگترين مجتمع غيرانتفاعي سما غرب كشور در خرمآباد
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از لرستان، در مراسم افتتاح اين مجتمع كه با حضور جمعي از مسئولان استاني برگزار شد، علي دلقان، رئيس مركز آموزشي فرهنگي سما گفت: مجتمع مورد بهرهبرداري با اعتباري بالغ بر 700 ميليون تومان و در فضاي 3500 متر مربع و با زيربناي 3200 مربع ساخته شده است.
وي با اذعان به اينكه احداث اين مجتمع از سال 85 آغاز شده بود، تصريح كرد: اين مجتمع در سه طبقه 18 كلاسه، مجهز به سيستم آزمايشگاه، نمازخانه، سايت كامپيوتر، كتابخانه، سالن آمفي تئاتر، اتاق تغذيه، پيست دوچرخهسواري، زمين و امكانات مناسب ورزشي ساخته شده است.
دلفان با بيان اين كه موسسه سما در خرمآباد داراي 3 هزار دانشجو، 700 دانش آموز و 150 كارمند تمام وقت و نيمه وقت است، ادامه داد: در اين مجتمع آموزشي سعي شده است بهترين امكانات آموزشي و پژوهشي در اختيار دانشآموزان قرار گيرد.
رئيس مركز آموزشي فرهنگي سما همچنين از برگزاري كلاس خلاقيت براي نخستين بار در اين مجتمع آموزشي جهت ارزيابي ميزان خلاقيت و شناسايي استعدادهاي دانش آموزان و اجراي طرح صبحانه خبر داد./انتهاي پيام/