دانشجويان بسيجي دانشگاه فروسي مشهد نمايشگاه عكس برپا كردند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۷۴۷

دانشجويان بسيجي دانشگاه فروسي مشهد نمايشگاه عكس برپا كردند

دانشجويان شهرسازي دانشگاه فردوسي مشهد، نمايشگاه عكس سيماي نابهنجار شهر مشهد را برگزار كردند.

سلمان آل حسن، دبير اجرايي اين نمايشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در مشهد، با بيان اين مطلب كه شهر بهشت بايد در همه ابعاد بهشتي باشد، تصريح كرد: به تصوير كشيدن چهره شهر مشهد و نابهنجاري‌هاي آن از محورهاي برگزاري اين نمايشگاه بوده است.

وي در ادامه گفت: تعداد شركت‌كنندگان 30 نفر است كه در پايان به سه اثر برتر جوايزي اهداء خواهد شد.

آل ‌حسن ابراز اميدواري كرد كه با برپايي اين نمايشگاه مسئولان شهرداري در رفع معضلات اين شهر زيارتي بيش از گذشته اقدام كنند.

شايان ذكر است، اين نمايشگاه با همكاري بسيج دانشجويي، انجمن علمي و دفتر سازمان دانشجويان جهاد دانشگاهي به مدت 4 روز از 18 تا 21 آبان در فرهنگسراي جهاد دانشگاهي مشهد براي بازديد داير مي‌باشد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار