کد خبر:۴۷۷۴۸
برگزاري كوهپيمايي به همت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوي
سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوي برنامه كوهپيمايي را به مدت 2 روز برگزار ميكند.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از مشهد، در اين برنامه 500 نفر از بسيجيان با هدف صعود به قله «بزد» تربت جام شركت ميكنند.
گفتني است، شروع اين برنامه، 21 آبان ماه جاري از گلزار شهداي تربت جام به پادگان قدس اين شهرستان ميباشد كه در اين روز در دامنه كوه و 22 آبان ماه صعود به قله را در دستور كار خواهند داشت.
لازم به ذكر است، 30 نفر از شركتكنندگان در اين كوهپيمايي از دانشجويان بسيجي هستند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا