کد خبر:۴۷۹۶۵
نشست پرسش و پاسخ دانشجويان با مسئولان دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد
نشست پرسش و پاسخ دانشجويي با حضور رئيس و مسئولان دانشگاه آزاد دهدشت ديروز در سالن اجتماعات اين دانشگاه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از ياسوج، در اين نشست، مشكلات صنفي، آموزشي و فرهنگي دانشگاه آزاد دهدشت بررسي و به سئوالات و ابهامات دانشجويان در اين خصوص پاسخ داده شد./انتهاي پيام
لینک کپی شد
گزارش خطا