برگزاري مسابقات واليبال فرهنگيان يادواره شهداي وحدت در زابل
غلامعلي رضايي در گفتگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در زاهدان، اظهار داشت: اين مسابقات با هدف گراميداشت و تجليل از شهداي وحدت و پاسداشت رشادتهاي آنان در زابل برگزار شد.
كارشناس تربيتبدني آموزش و پرورش زابل گفت: با برگزاري مسابقههاي ورزشي و ساير مراسمها ياد و خاطره اين شهداي گرانقدر در اذهان باقي ميماند.
وي تصريح كرد: سرداران شوشتري و محمدزاده و ساير سران و طوايف و افراد بومي منطقه با اهداي خون خود درس وحدت و يكدلي را بار ديگر آموزش دادند و ما ني وظيفه داريم ياد و خاطره آنها را در جامعه زنده نگه داريم.
وي افزود: اين مسابقات با حضور هفت تيم و به مدت 10 روز در سالن چند منظوره فرهنگ زابل برگزار شد.
رضايي ادامه داد: در اين مسابقات تيمهاي شهيد بياتي، راهنمايي نمونه امام حسن مجتبي (ع) و مديريت آموزش و پرورش زابل به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را كسب كردند./انتهاي پيام/