معرفي نفرات برتر مسابقات كشتي آزاد دانشجويان دانشگاههاي خرمآباد در جام امام رضا (ع)
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از خرم آباد، در اين مسابقات يك روزه كه توسط بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان و با حضور 113 كشتي گير آزادكار در سالن شهيد مجيد صالحي راد استاديوم تختي خرمآباد برگزار شد، در وزن 55 كيلوگرم محمد مهران فر از آموزشكده سما، ايرج سرلك از آموزشكده شهيد مدني و محمد حسن زاده از آموزشكده سما به ترتيب مقام اول تا سوم اين وزن را كسب كردند.
بر پايه اين گزارش، در وزن 60 كيلوگرم اين رقابت ها، امين دارابي از آموزشكده سما، مقام اول، محسن رحمتي از دانشگاه علمي كاربردي الغدير، مقام دوم و احمد قرباني از دانشگاه آزاد خرم آباد، مقام سوم را كسب كردند.
اين گزارش حاكي است، در وزن 66 كيلوگرم فرشاد صفرزاده از آموزشكده شهيد مدني، حسن بيرانوند از دانشگاه آزاد خرم آباد و ستار پاپي از آموزشكده سما به ترتيب بر سكوي اول تا سوم اين رقابت ها ايستادند.
همچنين در وزن 74 كيلوگرم، شهاب سبزواري از دانشگاه آزاد خرم آباد، افشين ابهري از دانشگاه علمي كاربردي الغدير و داوود گلابتون از آموزشكده سما به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
بنا بر اين گزارش، رقابت آزادكاران وزن 96 كيلوگرم نيز با كسب مقام نخست توسط وحيد يوسفوند از آموزشكده سما، مقام دوم توسط سجاد رش بيرانوند از دانشگاه پيام نورخرمآباد و مقام سوم توسط احمدرضا رحيمي از آموزشكده شهيد مدني به پايان رسيد.
بر پايه اين گزارش، در دسته سنگين وزن 120 كيلوگرم اين رقابت ها نيز اشكان مرداني از آموزشكده سما، مقام اول، سيد وحيد موسوي از دانشگاه پيام نور خرم آباد، مقام دوم و محمد سجاد كيا از همين دانشگاه مقام سوم را كسب كردند.
همچنين شهاب سبزواري، كشتي گير وزن 74 كيلوگرم اين مسابقات به عنوان فني ترين كشتي گير و ايرج سرلك به عنوان با اخلاق ترين كشتي گير معرفي شدند.
لازم به ذكر است، در اين رقابت ها كه با حضور دانشجوياني از دانشگاه هاي علوم پزشكي لرستان، دانشگاه لرستان، آزاد، سما، پيام نور و الغدير خرم آباد و يك تيم منتخب برگزار شد، نفرات برتر اوزان مختلف به عنوان تيم منتخب بسيج دانشجويي دانشگاه هاي خرم آباد معرفي مي شوند./انتهاي پيام/