کد خبر:۴۸۱۵۹
چهل و يكمين كنفرانس بين المللي رياضي در اروميه برگزار مي شود
چهل و يكمين كنفرانس بين المللي رياضي، تابستان سال آينده در دانشگاه اروميه برگزار مي شود.
سعيد استاد باشي، مسئول اجرايي اين كنفرانس در گفتوگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در اروميه، گفت: نقد و بررسي آخرين دستاوردهاي علم رياضي، هماهنگي و شناخت اعضاي هيئت علمي با يكديگر و تبادل اطلاعات در سطح كشور از اهداف برگزاري اين همايش است.
وي تصريح كرد: در اين كنفرانس بيش از 1000 نفر از استادان و دانشجويان دوره دكتراي رشتههاي مختلف رياضي دانشگاههاي سراسر كشور و چند كشور خارجي حضور خواهند داشت./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا