تيم دانشگاه آزاد اهر مقام قهرماني كشتي منطقه 13 را از آن خود كرد
مهندس محمد جديدي عباسي در گفت وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در تبريز، اظهار داشت: در اين مسابقات تيم دانشگاه آزاد واحد اهر اول و تيم هاي ميانه و تبريز به ترتيب دوم و سوم شدند.
وي همچنين از كسب رتبه سوم در رشته هاي بدمينتون خواهران و برادران و تنيس روي ميز خواهران توسط اين واحد دانشگاهي در نيمه دوم سال جاري در سطح منطقه 13 خبر داد.
مسئول تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر در پايان از اتمام اجراي پروژه مجتمع ورزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر خبر داد و گفت: اين مجتمع بزرگ ورزشي با زيربناي 3624 متر مربع و با صرف اعتباري بالغ بر دو ميليارد ريال شامل؛ سالن هندبال، فوتبال با باشگاه ويژه تماشاگران با ظرفيت 1500 نفر و سالن هاي بدنسازي، كشتي، شطرنج، سوناي خشك و ساختمان اداري و رزشي است كه علاوه بر بهره مندي دانشجويان رشته تربيت بدني، تمامي دانشجويان ساير رشته ها نيز از مزاياي اين مجتمع برخوردار مي شوند./انتهاي پيام/