کسب مقام سوم مسابقات فوتسال منطقه 4 کشور توسط دانشگاه سمنان
دکتر بهروز گل محمدي در گفتوگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در سمنان، گفت: در اين مسابقات که از 18 تا 23 آبان ماه در سالن ورزشي فجر دانشگاه سمنان جريان داشت، 7 تيم از دانشگاههاي فردوسي مشهد، سمنان، صنعتي شاهرود، تربيت معلم سبزوار، بجنورد، علوم پايه دامغان و آموزشکده فني قوچان حضور داشتند.
وي اظهار داشت: با شروع اين مسابقات، تيمها نخست به صورت دورهاي به رقابت پرداختند و پس از انجام مسابقات به روش ضربدري، تيم دانشگاه فردوسي مشهد با شکست تيم دانشگاه علوم پايه دامغان و تيم دانشگاه صنعتي شاهرود با گذشتن از سد تيم ميزبان با ضربات پنالتي، راهي ديدار فينال شدند.
گل محمدي افزود: در ديدار پاياني نيز، تيم دانشگاه فردوسي مشهد با نتيجه 2 بر1 تيم دانشگاه صنعتي شاهرود را شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرماني، مجوز حضور در رقابتهاي قهرماني دانشجويان پسر دانشگاههاي سراسر کشور را نيز به دست آورد؛ ضمن اين که در بازي ردهبندي نيز تيم دانشگاه سمنان با شکست دادن تيم دانشگاه علوم پايه دامغان با نتيجه 6 بر 3 بر سکوي سوم اين مسابقات ايستاد.
لازم به ذکر است، اسامي بازيکنان تيم فوتسال دانشگاه سمنان در اين مسابقات شامل: محمد مهدي نژاد، ايمان طالب بيدختي، محمد امين فخاري، علي توانايي کارگر، محمد عرب خزائلي، حامد زنده دل، محمد قنبري، امير شاهسون، سيد نعيم موسوي، مصطفي ذوکايي، سعيد باقري و روح الله فلاحتي بود که به مربيگري محسن سلامت منش و به سرپرستي اسماعيل رحيمي در اين دوره از رقابتها شرکت کردند./انتهاي پيام/