ماجرای رویای رهبر انقلاب که خبر از رهبری‌شان می‌داد
مسئله دیگری که عرض کردم شاید ایشان اطلاع ندارند که من در جریان هستم، خوابی بود که ایشان در مشهد دیدند و این خواب را به کسی که معروف بود خوب تعبیر می‌کند، عرضه کردند و جوابی که آن شخص داد ـ خدا رحمتش کند. آدم خوبی بود و در تهران هم به منزل ما هم می‌آمد ـ یک تعبیر اجمالی بود و به آقا عرض کرد که این رؤیای صادقه است و نشان می‌دهد آینده فوق العاده دارید.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
چه قشنگ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
واقعا گفت و گویی تاریخی و تکان دهنده بود.

به همه ی دوستان توصیه می کنم حتما کامل مطالعه کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
«خدا را شاکرم ‌قدری موفق شدم در باره این موضوع صحبت کنم، بنده در حق ایشان مبالغه نکردم. عین اعتقاد قطعی من است. ایشان همه شرایط شرعی را دارد و خصوصیاتی که ایشان دارد، در عالم بی‌نظیر و این نعمت بزرگی است که خدای متعال نه فقط به همه مسلمان‌ها و شیعیان بلکه به همه انسان‌ها عطا کرده است.»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
«کسانی که به نظر بنده خیلی جالب و استثنایی می‌آمدند، مرحوم آقا موسی[صدر] بود، مرحوم آقای بهشتی بود و مرحوم آسید محمدباقر صدر بود. اینها را از نزدیک دیده بودم. مرحوم آقای بهشتی با من مأنوس بود، ولی هیچ‌کدام در ذاتیات به این بزرگوار نمی‌رسند و نرسیدند.»
تیرختور
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
"من حتی چند شب پیش آثار حرکت در تهذیب نفس و تشدید اخلاص را وقتی ایشان داشت نماز می‌خواند در ایشان دیدم.می پرسید : چگونه دیدی ؟ با همین چشم ؟ می‌گویم خیر، با آن چشم دیگری که خدا به من عطا کرده است و یقین دارم."
با این حرف ها نه تنها شخصیت آقا بالا نمیره بلکه موجبات سوء استفاده برخی افراد می شه. آقا خیلی خصوصیات مثبتی داره که بشه با چشم معمولی هم دید. ما همینارو بتونیم تبیین کنیم خیلیه.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
این آقای بزرگوار از طرف حق تعالی مأمور است که این مردمی که انتظار مصلح را می‌کشند، ببینند که با کوچکش چگونه برخورد می‌کنند. مثل حضرت مسلمی که حضرت سیدالشهدا«صلوات‌الله علیه» از مکه به کوفه فرستاد. حضرت مسلم که معصوم نبود. فاصله بین مقام عصمت و غیرعصمت خیلی زیاد است. بر حسب نوشته‌ها امام فرمود که اگر زمینه را مساعد دیدی، برای من نامه بنویس می‌آیم. حضرت مسلم«سلام‌الله علیه» همین کار را انجام داد و آن شد که همه بارها شنیده‌ایم............................

خیلیی مقایسه ی جالب و تفکر برانگیزی ست
خدا به همه مان بصیرتش را بدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
متنی ساده و روان اما پرمعنا بود
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
حاج شیخ مرتضی را سالها پیش از نزدیک زیارت کرده ام
بسیار انسان وارسته و باسوادی هستند
از رفقای صمیمی حاج آقا مصطفی خمینی هم هستند و از ایشان خاطرات زیادی دارند
ارسال نظرات
آخرین اخبار