اعزام دانشجويان مبتکر دانشگاه پيام نور هرمزگان به همايش كشوري
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۴۳۹

اعزام دانشجويان مبتکر دانشگاه پيام نور هرمزگان به همايش كشوري

مسئول فرهنگي دانشگاه پيام نور بندرعباس از شرکت 9 دانشجوي مبتکر اين دانشگاه در اولين همايش دانشجويان مخترع و مبتکر دانشگاه هاي پيام نور کشور خبر داد.

زهرا خادمي در گفت وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در بندرعباس، با بيان اين مطلب اظهار داشت: در اين همايش که در روز هاي 27 و 28 آبان ماه جاري در تهران برگزار مي شود، شش نفر از دانشجويان واحد بندرعباس و بقيه نيز از واحد قشم حضور دارند.

وي در ادامه برگزاري اولين همايش آشنايي با علم رباتيک که ديروز 24 آبان ماه به ميزباني انجمن علمي ره آورد جنوب مرکز بندرعباس برگزار شد را، از فعاليت هاي علمي اين دانشگاه برشمرد.

مسئول فرهنگي دانشگاه پيام نور واحد بندرعباس در خصوص برگزاري چهاردهمين دوره مسابقات سراسري تفسير قرآن کريم نيز گفت: مرحله مقدماتي آن در تمام واحدهاي پيام نور استان برگزار شد و مرحله نيمه نهايي آن نيز 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گفته خادمي در مرحله مقدماتي در بخش شفاهي هشت برادر و 10خواهر و دربخش کتبي نيز 11 نفر شرکت کردند.

وي ادامه داد: امروز نيز شرکت کنندگان در بخش تفسير و ترجمه و حفظ کل، پنج جزء اول،10 جزءاول ،20 جزء اول، دو جزء آخر، قرائت کل و ترتيل کل شرکت کردند.

مسئول فرهنگي دانشگاه پيام نور واحد بندرعباس در پايان بيان داشت: برگزيدگان اين دوره از مسابقات براي شرکت در مرحله نهايي 17تا 19 آذر ماه به سمنان اعزام خواهند شد./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار