حضور واحد فناور مركز رشد دانشگاه سمنان در كنفرانس بين المللي برق
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۶۲۵

حضور واحد فناور مركز رشد دانشگاه سمنان در كنفرانس بين المللي برق

يکي از واحدهاي فناور مرکز رشد دانشگاه سمنان موفق به حضور در بيست و چهارمين کنفرانس بين المللي مهندسي برق تهران شد.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از سمنان، شركت ابتكار الكتريك قومس از واحدهاي فناور مستقر در مركز رشد دانشگاه سمنان با ايده محوري «طراحي و ساخت سيمولاتور مانور پست فشار قوي» در نمايشگاه جانبي بيست و چهارمين كنفرانس بين المللي برق تهران حضور يافته است.

بنا بر اين گزارش، مهندس اصغر چيتگران، ايده پرداز طرح يادشده با ارائه چندين نمونه ساخته شده از تابلوهاي برق در اين نمايشگاه حضور دارد.

لازم به ذکر است، بيست و چهارمين کنفرانس بين المللي مهندسي برق از 25 تا 27 آبان در محل پژوهشگاه نيرو واقع در شهرک غرب تهران داير است./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار