نمايشگاه نيازهاي تحقيقاتي شرکتهاي مستقر در شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان
به گزارش گروه علمي «شبکه خبر دانشجو»، دکتر سروش عليمرادي، مدير مرکز کارآفريني دانشگاه صنعتي اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين دومين نمايشگاهي است که با هدف انجام پروژه هاي دانشجويي و تشکيل سلول هاي فناوري در کنار شرکت هاي دانش بنيان برگزار ميشود.
وي افزود: 22 شرکت دانش بنيان شهرک به همراه مرکز فناوري شهرداري اصفهان، نيازهاي فناوري خود را براي دانشجويان عرضه مي کنند و دانشجويان برحسب علاقه و توانمندي خود، درخواست مشارکت در اين فعاليت ها مي كنند.
عليمرادي ادامه داد: پس از گزينش هاي علمي، شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان اين افراد را به عنوان يک سلول فناوري در کنار شرکت مورد نظر پذيرش ميکند.
مدير مرکز کارآفريني دانشگاه صنعتي اصفهان افزود: اين نمايشگاه فرصت بسيار ارزندهاي در اختيار دانشجويان قرار مي دهد تا آموختههاي علمي خود را محک زده و به صورت واقعي در محيط تجاري مشغول به فعاليت شوند، براي آينده شغلي خود برنامه ريزي کنند و همچنين فرصتي به شرکتها مي دهد تا ايده هاي ناتمام خود را به انجام رسانند.
دبير جشنواره ملي فنآفريني شيخ بهايي با اشاره به دستاورد نمايشگاه اول گفت: سال گذشته در کنار شرکت گز سکه، يک تيم دانشجويي به ايده ساخت دستگاه بسته بندي آلومينيوم تمام اتوماتيک براي مصارف شيريني جات و گز پرداخت و اکنون به عنوان يک واحد تجاري موفق در استان اصفهان مشغول به توليد دستگاه به صورت تجاري است؛ علاوه بر اين، چند تيم دانشجويي ديگر در کنار شرکت هاي دانش بنيان مشغول به فعاليت شدند.
لازم به ذکر است، دومين نمايشگاه نيازهاي فناوري شرکت هاي مستقر در شهرک به مدت 2 روز در سالن شهيد آويني دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار ميشود./انتهاي پيام/