جشنواره توليدات دانشجويي دانشگاههاي پيامنور در تفرش برگزار ميشود
شهرزاد محبعلي در گفتوگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در اراک، اظهار داشت: اين جشنواره 16 تا 18 آذر ماه امسال در دانشگاه پيامنور تفرش برگزار ميشود.
وي تصريح كرد: جشنواره توليدات دانشجويي دانشگاههاي پيامنور استان مركزي براي نخستين بار در سطح استان و براي دومين بار در سطح دانشگاه پيامنور تفرش برگزار ميشود.
مدير امور فرهنگي و دانشجويي دانشگاه پيامنور تفرش، هدف از برگزاري اين جشنواره را ايجاد انگيزه براي دانشجويان ورودي جديد و نمايش توانمنديهاي دانشجويان جوان رشتههاي مختلف تحصيلي دانشگاههاي پيام نور استان دانست.
محبعلي افزود: علاقهمندان به شركت در اين جشنواره ميتوانند توليدات خود را در بخشهاي مختلف اختراعات، مقالات علمي، توليدات نرمافزاري، رباتيك، آثار هنري و ادبي، مقامهاي ورزشي و جذابيتهاي رشتههاي تحصيلي به دبيرخانه اين جشنواره واقع در دانشگاه پيام نور تفرش ارسال كنند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه در حال حاضر بيش از يك هزار و 200 دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند، بيان داشت: 500 دانشجو از اين تعداد از دانشجويان ورودي جديد هستند.
مدير امور فرهنگي و دانشجويي دانشگاه پيامنور تفرش گفت: اين دانشجويان در 22 رشته مختلف تحصيلي مشغول تحصيل هستند كه رشتههايي چون زبان، مهندسي صنايع و ادبيات فارسي در سال جاري به جمع رشتههاي اين دانشگاه افزوده شده است.
محبعلي برگزاري مسابقات ورزشي و شب شعر عاشورايي را از ديگر برنامههاي اين دانشگاه عنوان كرد./انتهاي پيام/