کد خبر:۴۸۷۲۶
همايش «از ايده تا اختراع» در دانشگاه محقق اردبيلي برگزار ميشود
دبير اجرايي همايش «از ايده تا اختراع» گفت: اين همايش با حضور استاندار اردبيل و رئيس انجمن مخترعان جوان استان اردبيل، 28 آبان ماه جاري در دانشگاه محقق اردبيلي برگزار ميشود.
علي روشنايي فرد در گفتوگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در اردبيل، اظهار داشت: اين همايش به همت هسته علمي رباتيك بسيج دانشجويي دانشگاه محقق اردبيلي، 28 آبان ماه جاري ساعت 15 در سالن شهيد خودسياني دانشگاه محقق اردبيلي برگزار ميشود.
وي تصريح كرد: هدف از برگزاري اين همايش ارتقاي فرهنگ اختراع در دانشگاه، شناسايي نخبگان گمنام اردبيلي و بازاريابي براي اختراعات است.
روشنيان فرد از تاسيس هسته مخترعان در اين دانشگاه خبر داد و گفت: اين هسته با هدف رسيدگي به مشكلات اختراعات و كمك به دانشجويان مخترع تاسيس ميشود.
خاطرنشان ميشود، اين همايش با حضور استاندار اردبيل، سعيده بيگ زاده، رئيس انجمن مخترعان جوان استان اردبيل و معاون پژوهشي و برنامه ريزي انجمن مخترعان جوان و با همكاري اين انجمن در اين دانشگاه برگزار خواهد شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا