دعوت از بازنشستگان تامین اجتماعی برای دریافت «کارا کارت»
معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد
معاون وزیر کار با دعوت از بازنشستگان تامین اجتماعی برای دریافت «کارا کارت» گفت: اعتبار در نظر گرفته شده در کارت ۴ برابر میانگین دریافتی بازنشستگان است که تا سقف ۱۰ میلیون تومان امکان شارژ وجود دارد.
تعداد نظرات: ۳
محمد افرازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
باسلام . بنده در تاریخ 5 دی در این طرح ثبت نام کرده ام ولی تا کنون هیچ تماس ، پیامک یا اقدامی برای تحویل کارت انجام نشده در ضمن بازنشسته تامین اجتماعی در استان البرز نیز می باشم .نمی دانم این خبر ها از کجا میاد ولی در عمل ما اتفاقی رو احساس نمی کنیم و نمی بینیم .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
بنده هم مثل شما در همان تاریخ اقدام به ارسال اس ام کردم و تائید آنرا نیز دریافت کردم. طبق معمول مرسوم در کشور مسئولین هول می شوند و بدون مطالعه و قطعی شدن طرح اقدام میکنند. من هم بازنشسته تامین اجتماعی هستم و از داخل تامین اجتماعی و مدیریت فن آوری آن اطلاعات دقیقی دارم و میدانم که هنوز آمادی لازم برای مدیریت کاراکارت از نظر فن آوری اطلاعات وجود ندارد.
بابک خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
سلام . چرا با لغات و جملات بازی می کنید .امروز به صورت نمادین برای آغاز رسمی ارائه کارت رفاه اجتماعی مراسمی برگزار شده و 2 میلیون و 700 هزار بازنشسته امکان استفاده از این طرح را دارند.امروز به صورت نمادین به 4 نفر می خوان کارت بدن ما 50 روزه ثبت نام کردیم چطور به صورت نمادین به ما کارت ندادین ؟یه جوری خبر نوشتین انگار امروز 2700000 نفر کارت گرفتن .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار