کد خبر:۴۸۷۵۵
امام جمعه بندرعباس:
سنگر نماز جمعه بزرگ ترين كانون تقويت بسيج است
امام جمعه بندر عباس گفت: سنگر نماز جمعه بزرگترين كانون تقويت بسيج است كه نبايد بگذاريم تضعيف شود.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو»، از بندرعباس، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي ديروز 26 آبان ماه در آستانه هفته بسيج در گردهمايي مشترك ائمه جمعه و فرماندهان سپاه امام سجاد (ع) اظهار داشت: بسيج نقش مهمي در جامعه دارد كه اگر آسيب ببيند انقلاب آسيب خواهد ديد.
وي در ادامه وظيفه روحانيون در بسيج را حفظ مباني انقلاب و اسلاميت نظام برشمرد و بيان داشت: روحانيون در بسيج به عنوان كارشناس امور ديني بايد مباني اسلام را خوب تفسير كنند.
نمايده ولي فقيه در مجلس خبرگان رهبري خطاب به ائمه جمعه و فرماندهان بسيج استان اظهار داشت: بايد بعد اسلامي بسيج را پر رنگ كنيم و نگذاريم مديران بسيجي خود به اغراض سياسي آلوده شوند و بسيج طلاب نيز روحيه ديني و انقلابي در بسيج را تقويت و حفظ كنند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا