رسيدگي به وضعيت درماني حاشيه شهرها اولويت‌ مجمع خيران تامين سلامت فارس باشد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۸۳۸
قائم مقام وزير بهداشت در استان فارس:

رسيدگي به وضعيت درماني حاشيه شهرها اولويت‌ مجمع خيران تامين سلامت فارس باشد

قائم مقام وزير بهداشت در استان فارس از اولويت‌هاي مجمع خيران تامين سلامت استان فارس را رسيدگي به وضعيت درمان در حاشيه شهرها عنوان كرد و خواستار رسيدگي به اين موضوع شد.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شيراز، دکترمحمدهادي ايمانيه امروز در ديدار اعضاي هيئت امناي مجمع خيران تامين سلامت استان فارس با امام جمعه شيراز گفت: براي رسيدن به حد استاندار سلامت، فاصله طولاني وجود دارد.

وي افزود: در حاشيه شهر شيراز، خدمات سلامت نه توسط دولت به‌خوبي انجام مي‌شود و نه توسط بخش خصوصي.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز، موضوع سلامت را يكي از مهم‌ترين موضوعاتي دانست كه مسئولان بايد توجه ويژه به برطرف كردن مشكلات آن داشته باشند. 

ايمانيه با بيان اينكه نياز 90 درصد بيماراني كه در بيمارستان‌هاي دولتي بستري هستند، توسط دولت تامين مي‌شود، عنوان کرد: بسياري از بيماران نيازمند هستند كه توان پرداخت اين 10 درصد را نيز ندارند و بايد كمك به اين بيماران به‌ نوعي ساماندهي شود.

 قائم مقام وزير بهداشت در استان فارس، به راه‌اندازي صندوق مهر حضرت زهرا (س)، توسط مجمع خيران تامين سلامت اشاره کرد و گفت: با حمايت از اين صندوق توسط دستگاه‌ها و نهادهاي مختلف، مي‌توان مشكل هزينه درمان بسياري از بيماران را برطرف كرد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار