کد خبر:۴۸۸۶۲
معرفي مقاله عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد تبريز به عنوان مقاله برگزيده ملي
استاديار دانشگاه آزاد اسلامي تبريز عنوان مقاله برتر ملي را از آن خود كرد.
به گزارش گروه علمي و آموزشي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر مهران صمدي، مديرگروه رشته ارتباطات دانشگاه آزاد تبريز در همايش ملي نهاد و رسانه با مقالهاي با عنوان «نقش رسانه در اصلاح الگوي مصرف»، به عنوان نفر برگزيده بخش ويژه اين سمينار معرفي شد و از سوي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي مورد تقدير قرار گرفت.
لازم به ذكر است، اين همايش دو روزه با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي و سازمان فرهنگي- هنري شهرداري تبريز از 25 آبان ماه به مدت دو روز در اين شهر برگزار شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا