بيش از 500 برنامه به مناسبت هفته بسيج در هرمزگان برگزار ميشود
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از بندرعباس، سردار خليل رستگار امروز در نشستي خبري، ضمن تشريح برنامه هاي سپاه امام سجاد (ع) استان در هفته بسيج امسال اظهار داشت: بصيرت و ولايت مداري به عنوان دو ركن اساسي در جهت استمرار حركت انبيا بوده و امروز نيز بايد بكارگيري اين دو امر مهم در جامعه، بوضوح ديده شود.
وي در ادامه «بسيج، بصيرت و ولايت مداري»، «بسيج، نوآوري و توليد علم»، «بسيج، هوشياري و جهاد فرهنگي»، «بسيج، سازندگي و پيشرفت»، «بسيج، سازمان هاي ده ها ميليوني»، «بسيج، جوانان و معنويت» و «بسيج، زنان و ايثارگران» را به عنوان روزشمار هفته بسيج عنوان كرد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزاري همايش بزرگ حماسه ماندگار، تجمع اقشار بسيج و تقدير از بسيجيان نمونه در كنار سواحل بندرعباس، شامگاه ياد ياران، ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه بندرعباس و خانواده شهدا، افتتاح دفاتر بسيج، برگزاري مسابقه وبلاگ نويسي و رزمايش پدافند غيرعامل را از برنامه هاي اين هفته برشمرد.
رستگار ويزيت رايگان بسيجيان و عموم مردم، برگزاري نشست هاي فرهنگي، اخلاقي و سياسي توسط كانون هاي بسيج جامعه پزشكي، اعزام تيم هاي بهداشتي- درماني به مناطق محروم، راه اندازي ايستگاه هاي سلامت و همايش خيران و خادمان را بخش ديگري از برنامه هاي اين هفته عنوان كرد.
وي در پايان برپايي نمايشگاه عكس و پوستر، كوهپيمايي اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان هرمزگان و شركت در نماز عيد سعيد قربان را از برنامه هاي بسيج دانشجويي استان ذكر كرد./انتهاي پيام/