همايش 3000 نفري دانشجويان بسيجي در دانشگاه آزاد كرمانشاه برگزار مي شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۸۸۶
به مناسبت سالروز تشكيل بسيج دانشجويي

همايش 3000 نفري دانشجويان بسيجي در دانشگاه آزاد كرمانشاه برگزار مي شود

به مناسبت سالروز تشكيل بسيج دانشجويي همايش 3000 نفري دانشجويان بسيجي استان كرمانشاه دوم‌ آذرماه سال جاري در دانشگاه آزاد اسلامي كرمانشاه برگزار مي شود.

مصطفي محمدي در گفت و گو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در كرمانشاه، با بيان اين مطلب كه اين همايش به مناسبت هفته بسيج و سالروز تشكيل بسيج دانشجويي برگزار مي شود، آن را حركتي مثبت و مفيد براي دانشجويان عنوان كرد.

وي هدف از برگزاري اين همايش در بين دانشجويان بسيجي را نمايش و توان قدرت نرم بسيج اعلام كرد و گفت: اين همايش در اين سطح گسترده اولين بار است كه در بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان كرمانشاه برگزار مي شود و اميدواريم حضور دانشجويان در اين همايش بسيار با انگيزه و با طراوت باشد.

محمدي در ادامه افزود: دوم آذرماه يادآور خاطرات انديشه بلند حضرت امام خميني(ره) در خصوص نقش و جايگاه جوانان خصوصا دانشجويان در عرصه هاي علمي و فرهنگي و مجاهدت در راه اهداف انقلاب اسلامي است.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان كرمانشاه اظهار داشت: دفاع از اسلام و نظام جمهوري اسلامي از رسالت دانشگاهيان است كه يك رسالت عظيم مي باشد و اگر در خصوص اين موهبت الهي كوتاهي كنيم مسئوليت آن برعهده ماست.

وي در پايان دانشجويان را به پاسداشت اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي دعوت و تاكيدكرد: نظام سياسي جمهوري اسلامي ايران خار چشم دشمنان قسم خورده اسلام و ايران است كه هيچ گاه و لحظه اي از دشمني و خصومت خود دست برنمي دارند، پس بايد آماده جانفشاني براي اسلام و جمهوري اسلامي باشيم./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار