درخشش دانشجويان دانشگاه آزاد تبريز در جشنواره ملي خوارزمي
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۸۹۱

درخشش دانشجويان دانشگاه آزاد تبريز در جشنواره ملي خوارزمي

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي تبريز از كسب مقام سوم مسابقات رباتيك جشنواره ملي خوارزمي توسط دانشجويان اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه علمي و آموزشي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر صادق ملكي در اين خصوص گفت: ربات cri تيم دانشگاه آزاد اسلامي تبريز در جشنواره ملي خوارزمي توانست در ليگ ربات هاي جستجوگر دستي (Deiner manual) در ميان 22 دانشگاه از اقصي نقاط كشور، عنوان سوم ملي را به خود اختصاص دهد.

وي تصريح كرد: اين دانشجويان از اعضاي انجمن علمي گروه كامپيوتر دانشگاه آزاد واحد تبريز بودند و سرپرستي اين گروه را دكتر احمد حبيبي زادنويي برعهده داشت.

برپايه اين گزارش، احد باقري، سيد حسن اسحقي، مهدي نصرتي، مهدي بابا زاده، حسين باقري، سعيد سبزي و نيما عقلي اعضاي اين تيم اعزامي را تشكيل مي دادند.

لازم به ذكر است، دومين دوره مسابقات رباتيك جشنواره ملي خوارزمي در آبان ماه جاري در رشته هاي گوناگون ميكروموس، ربات هاي فوتباليست، هيومن، تشبيه سازي فوتبال و جنگ ربات هاي متحرك در مجتمع تحقيقاتي عصر انقلاب تهران برگزار شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار