با پول ۲ فروند ایرباس می‌توان خط تولید هواپیمای ۱۰۰ نفره ایجاد کرد/ یک بارهم برای راه انداختن اقتصاد حکم حکومتی بگیرید
سردار نقدی در دانشگاه تهران:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پول ۲ فروند از ۱۲ فروند ایرباس ۳۸۰ می‌توان در ایران خط تولید هواپیمای ۱۰۰نفره راه انداخت. بهترین و اقتصادی‌ترین هواپیما در کشور، هواپیمای ۱۰۰نفره بوده و این نیاز کشور است.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
سلام بچه ها
ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین.باور کنید که نظام در خطره،باور کنید.

این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر براظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.
هرجا،هروقت و به هر شیوه مثلا: ازطریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر کجای دیگه که بودید) .
مثلا همین دکترسلام رو تامیتونید انتشار بدید.یا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... .البتاتوجه کنیدکه دقیق به جا عمل کنید.

********اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه********.همه مون موفق باشیم!
یک دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
سردار ناز نفست . روزگاری نه چندان دور ،پدر بزرگ چکمه پوش لیبرالهای وطنی برای ایجاد چهره مدرن از ایران نوین عهد پهلوی اقدام به خرید هواپیمای جنگی از بیگانگان کرد . مرحوم مدرس که از حقیقت پشت پرده این تاراج اموال ملت فقیر و مظلوم خبر داشت ، با شجاعت در برابر این کار رضاخان ، ایستاد .
در صحن مجلس رضاخان خطاب به مدرس گفت : ما می خواهیم برای ایران هواپیما بخریم ، این کار بدی است؟؟ !!
مدرس در جواب او گفت : ما می گوییم به جای خریدن هواپیما و وابستگی بیشتر ، هواپیما ساختن را به ایران بیاورید .
حالا انگار دوباره تاریخ دارد تکرار می شود .
فکرش را بکنید ، اگر آن روز ( 70 80 سال پیش ) حرف و نظر مدرس بر مجلس حاکم بود نه ظاهر فریبی رضاخان قلدر ، امروزه کشور ما می توانست جزو هواپیماسازهای دنیا باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار