دانشجوي دانشگاه پيام نور شيراز حائز مدال برنز نمايشگاه نورنبرگ آلمان شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۹۱۶۵

دانشجوي دانشگاه پيام نور شيراز حائز مدال برنز نمايشگاه نورنبرگ آلمان شد

دانشجوي دانشگاه پيام نور شيراز موفق به اخذ مدال برنز و ديپلم افتخار نمايشگاه بين المللي اختراعات نورنبرگ آلمان شد.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شيراز، رسول شاهسوني، دانشجوي رشته مهندسي کامپيوتر دانشگاه پيام نور شيراز در نمايشگاه بين المللي و تخصصي اختراعات 2009 نورنبرگ آلمان که با حمايت سازمان مالکيت فکري ملل متحد، فدراسيون جهاني مخترعان، سازمانهاي علمي و مراکز مرتبط با مخترعان ديگر کشورها برگزار شد، توانست با ارائه اختراع خود با عنوان "دستگاه سوپر دروگر سواري، سمپاشي وموتور برق SDS" مدال برنز و ديپلم افتخار اين دوره از مسابقات را از آن خود کند.

لازم به ذکر است، وي پيش از اين نيز موفق به کسب مقامهاي نخست کشوري رشته مکانيک صنايع (پلي مکانيک) در هشتمين دوره مسابقات ملي سازمان فني و حرفه اي، راهيابي به مسابقات جهاني کانادا، مقام نخست اختراعات ششمين جشنواره دانشجويان ممتاز، مبتکر و نوآور بسيجي استان فارس، تنديس بلورين ويژه هشتمين دوره مسابقات ملي مهارت کشوري و لوح سپاس از سومين جشنواره پژوهش و فناوري دانشگاه صنعتي مالک اشتر شده است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار