همه توهین‌های اصلاح‌طلبان به مردم ایران
یک بام و دو هوای رسانه‌های اصلاح‌طلب در بازی قاضی‌پور
توهین و تمسخر علیه اقوام مختلف ایران توسط اصلاح‌طلبان سابقه‌ی زیادی دارد. در سالهای اخیر ویدئویی از سید محمد خاتمی پخش شد که در آن به جوک گویی علیه یکی از قومیت های ایران می‌پرداخت.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
درود بر ستار خان و باقر خان و نادر خان
علی بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
به نام خدا
نگاه علیرضا ترکمن تقلیل گرایانه است. به نظر من اینجا ما با یک تقابل میان اصلاح طلبان و اصول گرایان مواجه نیستیم. یکی از اصول اصول گرایی پایبندی به وحدت ملی و تمامیت ارضی است، و قاضی پور را که پیوسته به شکاف های قومی در ایران دامن می زند نمی توانیم یک اصول گرا به شمار آوریم. قاضی پور در جلسه ی رای اعتماد به وزیران دولت، از این شکایت داشت که چرا 8 وزیر کابینه اصفهانی هستند، آیا این نگاه ملی است؟ و یا از بینش سخیف قبیله گرایانه حکایت دارد؟
قاضی پور در سخنانش در جمع هوادارانش گفت: حق آذری ها را از حلقوم مرکز نشینان بیرون می کشم. آیا در این جمله مرکز نشین معادل اصلاح طلب است؟ گفتار و رفتار امثال قاضی پور را نباید با متر و معیار «اصلاح طلبی» و «اصول گرایی» بسنجیم.
علی بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
ادامه از نظر پیشین:
آنها فرصت طلبانی هستند که در انتظار وزیدن بادهای موافق به کمین نشسته اند، تداوم حضور این اشخاص در مجلس شورای اسلامی، شکاف قومی را در آذربایجان غربی که سرزمین تیره های گوناگون ایرانی است بیشتر می کند. پس نتیجه می گیریم که غائله ی قاضی پور تقابل میان اصلاح طلبان و اصول گرایان نیست، بلکه تقابل میان کسانی است که دغدغه ی حفظ وحدت ملی دارند و کسانی که برای چند رای ناقابل امنیت ملی را به مخاطره می اندازند. در پایان امیدوارم تا نماینده ی واقعی مردم شریف آذربایجان آقای فرهنگی در دور دوم به مجلس شورای اسلامی راه یابند، نظیر ایشان و آقای حقیقت پور از اردبیل،نشانگر شخصیت و نماینده حقیقی مردم شریف آذربایجان می باشند، و نه قاضی پور.
ارسال نظرات
آخرین اخبار