به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، علیرضا شریفی مدیرعامل این مجموعه گردشگری با بیان این مطلب گفت:امسال نیز همانند سال های گذشته با استقبال گردشگر در مجموعه فرهنگی و تفریحی برج میلاد مواجه بودیم و آمار بازدید از این مجموعه امسال روند صعودی داشته است.
وی با اشاره به گستردگی برنامه های نوروزی امسال افزود: برنامه های نوروزی ما در قالب کنسرت های نوروزی، غرفه کودک و کارگاه های صنایع دستی و خلق این آثار در طبقات تجاری بود و تلاش بر این بود تا تدارک برنامه های سرگرمی، خانوادگی و تفریحی در یادمان ملی ایرانیان فضایی سالم و مناسب خانواده ها ایجاد کنیم.
شریفی با اشاره به تشکیل کمپین در دسترس خانواده توضیح داد: این کمپین با هدف دوری خانواده ها از فضای مجازی و در کنار هم بودن آنها در یک روز تشکیل شد و تبلیغات آن از برنامه های نوروزی برج میلاد شروع شد و هدفمان این است که تمامی دستگاه ها را برای تبلیغات گسترده درگیر این کمپین کنیم.
مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به افزایش آمار بازدیکنندگان در نوروز 95 تصریح کرد: بر طبق آمار بدست آمده امسال با به رغم برگزاری برنامه نوروزگار از دوم تا 12 فروردین ماه با افزایش مخاطب مواجه شدیم، این در حالی است که در سال گذشته جشنواره از 27 اسفند ماه آغاز می شد.
وی همچنین به اجرای ویژه برنامه های ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در کنار برنامه های نوروزگار، ویژه برنامه ولادت بانوی دو عالم در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد با حضور هنرمندان گسترده و اجرای ویژه احسان کرمی برگزار شد. همچنین ویژه برنامه روز جمهوری اسلامی ایران با اجرای فرزاد حسنی و همچنین برگزاری کنسرت سالار عقیلی در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد و همچنین حضور گسترده مردم برگزار شد.