همه مسائل صرفاً با مذاکره حل نمی‌‌شود/ شباهت برجام با «اَبر» از زبان رئیس جمهور
روحانی در مراسم رونمایی از ۱۲ دستاورد هسته ای:
رئیس‌جمهور گفت: ما می‌دانیم گاهی قدرت نرم و گاهی قدرت سخت موثر است، ما معتقد به یک قدرت هوشمندانه هستیم و قبول داریم که روزگار، روزگار همه‌چیز است، اما درعین حال ما برای هیچ کشوری تهدید نیستیم.
تعداد نظرات: ۲۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
شما که می گفتید آب خوردن هم با مذاکره حل میشه.
واقعا مردم رو مسخره و .... فرض کریدی؟؟
بت شکن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
یک موضوعی که این دولت به عنوان بهانه از آن به شدت استفاده میکند ؛ موضوع ایران هراسی ست....
هرجا کم میآورند میگویند دنیا (آمریکا) داشت ایران هراسی میکرد و ما این موضوع را به شکست کشاندیم....
این یکی از مهمترین استراتژی های جنگ روانی ست که موضوع غیرقابل رد و اثباتی را مطرح کنی و بعد اعلام کنی که این مشکل را حل کرده ای.....
البته مردم ایران این تکنیک ها را بلدند و هیچ کدام از دولتها در جنگ روانی موفق نشده اند. حتی احمدی نژاد با آن سطح بالای محبوبیت وقتی وارد جنگ روانی شد شکست خورد. دولت پیرمردها که ول معطل است.
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
این مایی که شما می گویی مای شیطان است. شما کی هستی که قبول داشته باشی یا نداشته باشی که روزگار روزگار همه چیز است. جواب آقا را می دهی مردک!!!!
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
خدا به آقا صبر بده كه 1/5 سال ديگه بايد اين جماعت رو تحمل كنه.
به راستي اگه يه حزب اللهي / يه دلواپس / يه انقلابي/ يه احمدي نژادي موضع اي آقايون دولتي رو مي گرفت ، مجلسيها بيچارش نمي كردن؟ استيضاحش نمي كردن؟ روزگار رو براش سياه نمي كردن؟
مجلس خواب است براستي ؟
چرا تو همه زمينه ها بايد كوتاه بيايم تا آقا بخواد بياد وسط بعد هم همه از آقا هزينه كنيم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
چرا روحاني تو صحبتاش اسرائيل را استثناء نكرد؟
به كوري چشم ..... قدرت موشكي براي نابودي اسرائيل است چه در منطقه باشد چه نباشد.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
برو ی فکری ب حال اقتصادمون کن ایران هراسی رو منجر ب شکست کردی ک اینم دروغه برای ما نون نشد.باید امریکایی ک خودش بمب اتم داره غلط میکنه ب ما میگه تولید نکن اگه ما تولید نمیکنیم دلیلش حرف امریکا نیس بخاطر حرف رهبرمونه اقای رییس جمهور چرا باید صلح امیز بودن برنامه هسته ای ایران را ب کسی ثابت کنیم ک خودش استفاده غیر صلح امیز میکنه این واقعا احمقانه اس.و ما صدرصد ب امریکا بی اعتمادیم . شما ک دم از اعتدال میزنید کاش یکم تو دروغ گفتن وفیلم بازی کردن اعتدال ورعایت میکردید.میری همه چی رو میدی ب باد فنا بعد میای روز ملی فناوری هسته ای رو جشن میگیری میری دیدار خانواده شهدای هسته ای عروسک میخری میبری.امسال بجای جشن باید عزا میگرفتی.کارایی ک میکنید با حرفایی ک میزنید شدیدادر تناقضن .ما رو ...فرض کردی
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
حرفی که آقای هاشمی زدن عین سیاست بود. متاسفانه بحثی مطرح شد و بعدم مثلا خودشونو کنار کشیدن... ولی در واقع شروع پا گذاشتن بر خط قرمزی بود که هیچ کس در داخل تا پیش از این جرات نداشت حتی به رد کردنش فکر کنه. نتیجه این حرف ایشون 10 سال بعد مشخص خواهد شد.. متاسفانه فقط در خاورمیانه این همه خیانت و حماقت را به اشکال مختلف شاهد هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
اگر به موشک نیازی نداریم شما و همفکرانتان بروید و با داعش گفتگو کنید. یکم عقل هم خوبه
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
منم منظورم این بود که با این حرف خیانتکارانشون خط هایی رو به دشمنان دادن که نتیجه شومش در 10 سال آینده مشخص خواهد شد. خیلی واضح بود که من موافق حرفشون نیستم!!! شایدم یکم دو پهلو نوشتم که این سوء برداشت از نظرم شد.
محمد حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
سلام. 10 سال بعد متوجه نظر اشتباهت میشی(انشاالله زودتر، ما که بخیل نیستیم)
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
سلام.
این چ حرفیه که شما میزنید اولاً آیا عبور از خط قرمز ها افتخاره ؟که شما می گویید فلانی عبور کرده. ثانیاً اگه بیل زنی بیا باغچه خودت رو بیل بزن
نمی خواهد غصه مشکلات غرب آسیا(خاورمیانه) را بخوری. افتاد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
پس تو اقرار می کنی هاشمی این حرف رو زده یک شاهد . با این کلام شما ده سال دیگری را باید در خواب ببنید . ده سال دیگری نمی گذارند جمهوری اسلامی وجود داشته باشد اگه چرندیات موشکی شماها اجرا شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
آقای روحانی اگر منظورت از کشور، رژیم های شیطانیه مطمئن باش ما برای آمریکا بزرگترین تهدیدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
بابا بخدا حالا دیگه باید برای پست های مهم مخصوصا ریاست جمهوری از مقاطع پایین نیرو شناسایی کرد آموزش اساسی داد با سرفصل های حساب شده، و بعد پس از طی مراحل از بین شناسایی شده ها ، اموزش دیده ها یک تعداد گزینش کرد و بعد معرفی به مردم برای انتخاب نهایی ... نه اینکه هرکه را تو شلوغ بازار تنش های اجتماعی همای سعادت رو شانه اش ... بکنیم رییس جمهور ؛ که تازه بیاد ایده پردازی هم بکنه ...
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
آقا بالاخره برجام آفتاب تابانه یا ابر؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
کسی که یه چیز بی ربط رو به یه آیه ی خدا منصوب میکنه اینجا ها لو میده به آیات خدا ایمان داره یا نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
از جهتی به آفتاب تابان تشبیه کرده و از جهتی به ابر و این مشکلی نداره چون دو تشبیه جداگانه است و هر دو نعمت هستند
unknown
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
تو و دار و دستت که عددی نیستین برای کسی تهدید باشین..البته تهدیدی جدی برای جیب مردم بیچاره هستین...دروغ نگیم دیگه...

اما ما تهدیدی جدی برای صهیونیستهای حرامزاده،آمریکای شیطان صفت،انگلیس خبیث،فرانسه ی کثیف و پیمان شکن،عربستان سعودی و همه ی شیخ نشینهای درب و داغون و امثالهم هستیم. به اذن خدا و پشتوانه امام زمان هم تو دهن اینها میزنیم هم تو دهن دوستان و عشاق اینها که در مملکت مشغول به خراب کاری هستند!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
همانطور که علی (ع) برای کافران ترسناک بود جمهوری اسلامی هم باید برای رژیم آمریکا هم ترسناک باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
نمی دونم چرا بعضی ها به جای این که یه مفهوم خوب رو چراغ راهشون کنن فقط می خوان خودشونو هی به اون بچسبونن و اون مفهوم رو تغییر بدن به جای اینکه خودشونو تغییر بدن . از اون مفهوم استفاده ابزاری می کنن.
اگه دولت خودشو دولت اعتدال می دونه اون اعتدالی (امت وسط) نیست که قرآن می گه چرا که دولت ، اعتدال رو داره دوباره معنی می کنه تا محبوبیت مفهوم اعتدال رو برا خودش کنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
دولت قدرت اقتصادی و علمی رو قدرت حساب می کنه که حالا به فکر استفاده هوشمند از قدرته.
قدرت گرفنیه با مزاکره به دست نمی آد


اکبر ی بر جا می
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
مگر قرار نبو د اب خو ردن ما هم با بر جام و مذا کره حل بشه پس چرا او با ما ی مو دب و مهربان دم از بی و فایی می زند و تحریم دلاری و سایر تحر یم های بر جامی بر نمی دارد چرا از اعتدال خا رج شده و انرا را رعا یت نمی کند همه را داد ند رفت حا لا با دست خا لی کی بو د کی بو د من نبو دم اقا مو اظب رو ح بر جام باشید که یهو به اسمان پر نکشد مگر قرار نبو د با تعا مل همه چیز در ست شو د بر جام 1 نتیجه اش کو که بدنبال بر جام 2 و. 3 و تسلیم نمحض کشو ر به غر بی ها هستید تا مانند فا تحان جنگ جها نی دو م و ارد ایران شده و بر ما حکو مت کنند حتی شا هنشاه عاری از مهر هم اینگو نه در برابر امر یکا تسلیم نشد شما را چه می شو د ! !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
حالا معلم و استاد از نظر رئیس جمهور تاحدی محترم کیست؟ ایشان اگر کدخدا را استاد خود می داند برود و در خانه ایشان بساط نماید ولی مردم ایران را در حقارت با خود شریک نکند. زمانی از این که در کشوری زندگی می کنم که می توان بدون ترس استکبار ارزش های آن را مورد انتقاد قرارداد افتخار می کردم ولی الان احساس حقارت می کنم که چنین رئیس جمهوری داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
ایران هراسی را شکست دادید؟ مردم رو چی فرض کردی؟ در زمان حقارت برانگیز فعلی است که ما مقصر 11 سپتامبر شناخته می شویم. این طوری پیش بره انقدر ملت را حقیر و ذلیل خواهی کرد که به خاطر داعش هم باید به آمریکایی ها غرامت بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
شباهت برجام با ابر اینه که جفتشو خدا آورده !!!!!!!!
abdi
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
بله :ابر دائم بالای سر ما نیست و بزودی این حقارت برای تمام ملت روشن می شود که نه تنها برجام افتخار نبود بلکه حقارت تاریحی بود ،امروز روزگار موشک است نه ذلت و به هیچ کس اعتماد نمی کنیم حتی به هیئت دیپلماسی و........................
ارسال نظرات
آخرین اخبار