بنزین آزاد ۲ هزار تومان شد/ استفاده از کارت سوخت، الزامی
مجلس دولت را مکلف کرد از مصرف‌کنندگان بنزین بیش از مقدار پایه تعیین شده به صورت پلکانی عوارض انتشار آلایندگی، عوارض استفاده از زیرساخت‌های کشور اعم از جاده‌ها و خیابان‌ها و تجهیزات مربوط و عوارض ایجاد ترافیک به روش مذکور در بند ۵ دریافت کند.
تعداد نظرات: ۸
جاسم
Germany
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
تنها مشکل مملکت حل شد! البته مزایای این طرح میرسه به دولت روحانی و فحش هاش هم مال احمدی نژاده اصلا اون این کارتها رو باب کرد وگرنه روحانی که از این کارا بلد نیست.قرار نیست مثل زمان احمدی یارانه زیاد بشه افزایش قیمت میره به حساب عوارض اینجوری 105هزار میلیارد کذایی!!!!برمیگرده سر جاش.
javad4233
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
احمدي نژاد را همين مجلسها به زور وادار به اجراي طرح كردند. در ضمن احمدي نژاد براي اجراي مرحله دوم يارانه ها گفت بايد در قبال افزايش مبالغ سوخت و مواد مصرفي مردم يارانه ها هم اضافه شود ولي هرچه پيش ميرويم دولت داره خودش را گدا نشان ميده و مردم را ثروتمند. مبلغ كل يارانه ها به پرداخت نصف يك قبض گاز يا برق هم نميرسه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
دولت روحانی مثلا اگر جایی به یک خانواده 5 نفره 227500 تومان میده از طرفی سوبله از همین خانوار 5 نفره پول میچاپه یعنی حالم از روحانی از دولتش بهم میخوره
من که ماشین ندارم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
این هم یکی از اون بی شمار مواردی هست که دولت گفته بود دستش رو جلوی مردم دراز میکنه (تو جیب مردم میکنه)
یادش بخیر دوران خوش احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
خدا پدر و مادر دکتر احمدی نژاد رو بیامرزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
خاک تو سر مجلس مردم را بدبخت کردید
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
خدا بخیر بگذرونه من نمیدونم علت این بازیایی که اینا در میارن چیه اگه میخواید مردم رو درست کنید تو بخش فرهنگ سازی سرمایه گذاری کنید نه اینکه مثل کشورای اروپایی به زور گرون کردن و جریمه میخواید مردم رو درست کنید که یه عده سود کلون میبرن و یه عده هم بر بد بختیشون اضافه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
وکلای ملت گرگ شدن
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار