یارانه سه میلیون و چهارصد هزار نفر را با دقت قطع کردیم
ربیعی در دیدار با آیت الله صافی:
وزیرکار در خصوص هدفمندی یارانه ها گفت: سه میلیون و چهارصد هزار نفر را با دقت حذف کردیم تا پول برگشتی از آن به اشتغال و تولید وارد شود.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
دروغ میگید مثل .... درحالیکه بسیاری از تاجرها و فروشگاه داران ومدیران دولتی هنوز یارانه میگیرند یارانه امثال من و که چیزی ندارم قطع کردید
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
والا ، هر کی رو در اصفهان می بینم که جزو طبقه مستضعف یا متوسط به پایین هست می گوید یارانه ما قطع شده!!! البته آنهایی که رفته اند دنبالش و ثابت کرده اند ، کارشان درست شده ، اما خیلی ها هم مثل پدر بنده نمی توانند بروند و پیگیر باشند! اینترنتی هم اعتراض هیچکس را قبول نمی کنند! بنده که تخمین می زنم حدود یک ملیون نفر از افراد حذف شده فقط از شهروندان اصفهان هستند و دست کم نیمی از آنها هم به این قطع اعتراض دارند و آن را ناعادلانه می دانند . از طرف دیگر بنده کسانی را سراغ دارم که به عنوان مثال تعداد املاکشان بدون در نظر گرفتن قیمت و متراژ ، از تعداد انگشتان دو دست هم بیشتر است و صاحب مدرسه غیرانتفاعی هم هستند ، اما یارانه شان قطع نشده!
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
والا داماد ما هم که تازه 2 سال نشده ازدواج کردن و خدمت سربازیش هم چند ماهه که تموم شده و شاغل هم نیست و خانه و ماشینی هم از خودش نداره ، قطع شده. هر چی هم اینترنتی پیگیری میکنه ، کسی جوابی نمیده.
بابا وزیر، اینقدر دقت نکن ، چشات ضعیف نشه یه موقع.
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
با سلام: جهت استحضار حضرت ایت الله گلپایگانی .اکثر مدیران به ویژه بانکها . وفرمانده های ارگان ها مشاغل ازاد که فقط روزی 2الی3 میلیون درامد دارند یا رانه بگیرند. ودولت قطعآ از ریزش ارای آینده هراس دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
درود بر شما که نظرات را سریع ومنظم منتشر میکنید
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار