به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هنوز چند وقتی از تذکرات مقام معظم رهبری درباره پرهیز از زندگی اشرافیگری نگذشته است که این بار یکی از شرکتهای خودروساز داخلی در تبلیغات فروش ویژه محصولات خود در بعضی از رسانهها، از چهره پاک رزمندگانی استفاده کرده است که جان خود را فدای این آب و خاک کردند تا همه مردم وطنشان بتوانند در آرامش و امنیت زندگی کنند نه اینکه عدهای سرمست اسکناسهای جیبشان و عدهای هم در حسرت لقمهای برای نان شب.
آیا این مردان بیادعا باید دستمایه سودجوییهای اقتصادی و بازیهای بازرگانی و تجاری شوند؟ آیا ربط دادن فروش خودرو به سالروز آزادسازی خرمشهر که به معنای واقعی جهاد و شهادت است، از نظر اصول تبلیغات، ترکیب قشنگی است؟