کد خبر:۵۱۲۳۴۲
تبلیغات ماشینهای لوکس شاسی بلند با عکس شهدای جنگ تحمیلی!
طراحان تبلیغات تجاری اگر چه برای جلب نظر مشتری به هر ابزاری متوسل میشوند اما آیا مردان خاکیپوش هم باید ابزاری باشند برای فروش خودروهای لوکس؟!
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هنوز چند وقتی از تذکرات مقام معظم رهبری درباره پرهیز از زندگی اشرافیگری نگذشته است که این بار یکی از شرکتهای خودروساز داخلی در تبلیغات فروش ویژه محصولات خود در بعضی از رسانهها، از چهره پاک رزمندگانی استفاده کرده است که جان خود را فدای این آب و خاک کردند تا همه مردم وطنشان بتوانند در آرامش و امنیت زندگی کنند نه اینکه عدهای سرمست اسکناسهای جیبشان و عدهای هم در حسرت لقمهای برای نان شب.
آیا این مردان بیادعا باید دستمایه سودجوییهای اقتصادی و بازیهای بازرگانی و تجاری شوند؟ آیا ربط دادن فروش خودرو به سالروز آزادسازی خرمشهر که به معنای واقعی جهاد و شهادت است، از نظر اصول تبلیغات، ترکیب قشنگی است؟
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
این نشان میدهد که این مهدی بیا مهدی بیا گفتن ها همه از سر ریاست.
پاسخ
خبرگزاری دانشجو دیگه از کاه کوه نسازید , زده به مناسبت ازاد سازی خرمشهر طرح فروش ویزه , خب نباید یه عکس بزنه ؟
پاسخ
ناشناس
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
شاید این عکس یک طعنه است که ببینید ما وقتی به دنیا بچسبیم دیگه نمیتونیم با دست خالی کار بزرگی مثل آزادی خرمشهر را داشته باشیم .قابل توجه آقایان معتقد به آمریکا