چند روایت معتبر درباره کشاورزان، کارگران و مستأجران!/ چرا دولت روحانی اعتنایی به حال فقرا ندارد؟
گزارش/
بیکاری کارگران را در شهرهای مختلف کشور به خیابان‌ها کشیده است، واردات بی‌رویه، کشاورزان را به خاک سیاه نشانده، رکود هم امان اقشار کم درآمد را بریده است. چرا دولت روحانی اهتمامی به حال فقرا ندارد؟
تعداد نظرات: ۸
333
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
آقای خبرگزاری دانشجو که خیلی خود را انقلابی وطرفدار فقرا میدانی ازشما سوال میشود که آیا از بعد از انقلاب تا کنون مگر کسی به فکر فقرا بوده که حالا دولت روحانی به فکر آن باشد ؟ شما تا حالا کجا بوده اید
اخوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
همون جایی ک شما نبودی
بین مردم
ناشناس
Italy
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
خدایا تو شاهد باش
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
روحانی، خائن به رای مردم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
ما از رکود عبووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررررررررررررررررر کردیم. شما هم بیایید.
علی
Spain
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
روحانی ......فقیر؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فقط
احمدی نژاد=دردمندفقرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
به نظر من و عده زيادي که باهاشون سر و کار داشتم اقاي روحاني و طيف همفکرش با گند هاي بزرگي که زدن و افتضاحاتي که به بار اوردن که اين نوشته قطره اي از اين افتضاحات است ميدونن و به يقين رسيدن که روحاني ديگه نميتونه ريس جمهور بشه لذا دست به کار شدن و به دنبال ضربه زدن به قشر محروم جامعه با سياست هاي کثيفي هستن که هر روز گوشه اي از ان رو رسانه هاعلني ميکنن قصد دارن انتقام بگيرن و از طرف ديگه به دنبال ثروت اندوزي از هر روشي که توشه اشون رو پر کنن که بعدها با اين ثروت هاي باد اورده در کشور کدخدا به خوشگذراني بپردازن ....خوش باشيد ولي روز قيامت شما رو ملاقات ميکنيم!
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
ازین اجاق آشی گرم نمی شود.با این کلید درب قفلی باز نمی شود.کاخ نشین چه فهمد از حال کوخ نشین. قبول سیاست بازار آزاد آنهم لبیرالتر از مهد آن یعنی له شدن اقشار کم درآمد و فقیر زیر چرخ توسعه کشور.برای کنترل تورم تولید کشور را تا مرز نابودی پیش برده اند حالا سخن از تحریک تقاظا می کنند با وجود شناخت از تیم اقتصادی دولت بویژه مشاور اقتصادی دولت متاسفانه این سیاست نتیجه ای جز تورم افسار گسیخته و افزایش واردات به دلیل نبود کالاهای مشابه داخلی به علت تعطیلی کارخانه ها نخواهد داشت. باتوجه به هوجی گری رسانه ای دولت و دامن زدن دولتمردان به حواشی زنگ خطر اقتصاد به صدا در آمده است. روحانی قربانی عناد بیخود خود نسبت به دولت قبل و اعتماد به دشمن انقلاب(آمریکا) خواهد بود مگر راه خود را عوض کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار