آخرین اخبار:
کد خبر:۵۲۷۸۳۱

برند‌های معروف مشروب الکلی در سوپرمارکت‌های ایران

باوجود اینکه هنوز گشایش بانکی مناسبی برای فعالان اقتصادی حاصل نشده، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بازار کشور پس از اجرای برجام بازار کالاهای مصرفی خارجی شده و در کمال ناباوری برندهای معروف تولید مشروبات الکلی در یخچال مغازه‌ها جا خوش کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از اثرات منفی که بعد از اجرای برجام برای کشور قابل پیش‌بینی بود و به طور مرتب توسط مسئولان و دلسوزان نظام به دولت تذکر داده می‌شود ورود هجوم گونه کالاهای مصرفی خارجی به کشور است.

 

در شرایطی که هنوز در شرایط پس از اجرای برجام امکان تبادلات بانکی برای بازرگانان و فعالین اقتصادی فراهم نشده است، شاهد ورود کالاهای مصرفی خارجی در بازار هستیم که در سال‌های گذشته اثری از آنها وجود نداشت.

 

بنابراین گزارش در تابستان امسال به یک‌باره شاهد برندهای مختلف خارجی از آبمیوه گرفته تا انواع ماالشعیر خارجی بدون الکل هستیم که به کشور وارد می‌شود و در یخچال سوپرمارکت ها قرار می‌گیرد و در میان حجم انبوهی از تولید کنندگان داخلی به قیمت‌های بالایی فروخته می‌شود.

 

اما اخیراً مشاهده‌ شده برخی از برندهای معروف تولیدکننده مشروبات الکلی و آبجوسازی از جمله EFES نیز مشروبات تولیدات بدون الکل خود را به بازار ایران آورده‌اند و در کمال ناباوری و با اضافه کردن کلمات فارسی بر روی خود به فروش می‌رسند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار