۹۶ درصد نمایندگان موافق استیضاح فانی هستند
رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: یکشنبه آینده استیضاح وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مطرح و آقانی فانی به همراه معاونان خود در این نشست حضور دارد.
تعداد نظرات: ۲
فرهنگی مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
مخالفین استیضاح هم فک و فامیل خودشون هستند !!!!!!! استیضاح برای تغییر و بهبود معیشت باید خیلی زودتر از این انجام می شد و اجازه می دادید این پیر وعده ها خیل زودتر می رفت و استراحت می کرد !!!!!!اگر تغییر خاصی در معیشت بوجود نیاد باز میشه همین آشو همین کاسه !!!!!!!! و شروع اساسی اعتراضات فرهنگیان !!!! یکی باید بیاد که عمل کنه نه دروغ بگه !!!! معوقه افزایش حقوق فروردین این ماه نیز پرداخت نمیشه و رفت با حقوق شهریور اگه پرداخت بشه !!!!!!!!!! خودشون گفتن با حقوق خرداد ؛ این یه نمونه دروغ گویی ایشانه !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
تنها وزیر پاکدست و کاربلد دولت قبلی اقای حاجی بابایی بود و نباید بجایش فانی میامد الان خیلی بی هرج و مرجی و سوء استفاده زیاد شده از شهریه نجومی بگیر تا انتخاب رشته ملیونی و برچیده شدن مدارس دولتی و روی کار امدن غیر انتفاعی ( چپاول گران ) / اقای حاجی بابایی دوباره باید وزیر اموزش پرورش بشه و یا یک فرد هوشمندی بیاد / در وزارت بازرگانی ما را تا به یاد هست اختلاس و زیرمیزی بود و هم اکنون هم در دولت حسن شاه کلید هست * مخصوصا اون غضنفری وزیر بازرگانی سابق که عاشق گران کردن ارز بخصوص دلار بود و متوجه نبود که با افزایش نرخ ارز همه چی گرون میشه از لوازم خانگی بگیر تا اهن الات و مسکن که همینطور هم شد به نفع صادر کننده شد و به ضرر مردم و تیشه محکمی زدند به واردات کشور ممنون از سایت مردمی
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار