چرا مردم جواب مسؤلین «کوفی‌مسلک» را نمی‌دهند؟/ ولنگاری فرهنگی مملکت را فراگرفته است
آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد: 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بعد از دو دهه فریاد زدن مقام معظم رهبری، فرمودند این ولنگاری فرهنگی هم در حوزه آفند و هم در حوزه پدافند کشور را فراگرفته است.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
واقعا ولنگاری در حد اعلا وجود دارد. خود من به سفارش برادرزاده ام یک کتاب شعر از یک خواننده به نام ر. ح خریدم وقتی شعرهاش رو خوندم تصمیم گرفتم کتاب رو بهش تحویل ندم. واقعا شعرهاش نامناسب و ناشایست بود. واقعا معلوم نیست چه جور ادمی این کتاب رو تایید کرده!
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
قوامی:زمانی که بنده به عنوان رئیس کمیسیون قضایی مجلس ششم به جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت شدم، در یکی از این جلسات آقای روحانی -که اگر یادشان باشد- کنار دست من نشسته بودند. من آن روز بر یک موضوع بسیار تاکید داشتم. ایشان می‌گفتند که شما کوتاه بیایید؛ کشور را باید «کنترات» بدهیم به دست 6 مدیر ژاپنی تا عرصه مدیریتی کشور را اداره کنند. آقای روحانی اگر یادتان باشد آن روز به بنده این حرف را زدید. حال باید 5 الی 6 مدیر از خارج کشور بیاوریم تا وضع مدیرتی امروز کشور را تغییر دهند.
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
دولتی ها برجام برای شما برجام بود ولی برای ملت ایران بر دام بود و مردم را با حرفهای کذایی به دام انداختین همه که بیسواد باشیم الحمدلله خداونداز رگ گردن برای ما نزدیکتر است و ازهمه اسرار آگاه است در شرایط کنونی مروری به سخنان روحانی در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در تاریخ دوشنبه 17 آذر 1393 قابل تامل است. به نظر می‌رسد آقای رئیس‌جمهور بهتر است بار دیگر سخنان آن روز خود را بخواند:
1- مبارزه با فساد باید برای مردم ملموس باشد.
2- عقب‌نشینی در برابر فساد ضربه به نهی از منکر و انقلاب است.
3- بزرگترین فسادها از رانت اطلاعاتی شروع می‌شود.
4- با مفسد باید در هر جایگاه و مقامی بدون ملاحظه‌ای برخورد شود.
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
جنا ب روحانی در این گروهای مذاکره کننده جریان جاسوسی و جاسوس پروری و آن زمان که فرمودی جاسوس موسویان خدوم است الان دری اصفهانی چه آیا این هم خدوم است حسن روحانی رئیس وقت مرکز بررسی های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به بازداشت موسویان می‌گوید: «آقای موسویان، فردی خدوم است و دستگاه قضایی باید این موضوع را برای مردم روشن کند و ان‎شاءالله این مسئله به‎زودی آشکار خواهد شد.»
از مهم ترین اطلاعاتی که موسویان در مکالمات خود با دیپلمات های خارجی به آنها منتقل می کرده، پیرامون اختلافات میان شورای عالی امنیت ملی و وزارت امورخارجه، اختلاف نظر بین تیم جدید هسته‌ای با تیم قبلی و بی‌اعتمادی ریاست جمهوری به شورای عالی امنیت ملی و وزارت امورخارجه، بوده است.

سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
رهبر انقلاب اسلامی، عملکرد دستگاههای فرهنگی را در هر دو سطح «آفندی» و «پدافندی» ضعیف ارزیابی کردند و با تأکید بر اهمیت پرداختن به عرصه‌های متنوع فرهنگی و همچنین در نظر گرفتن انگیزه‌ها و سوابق شخصیتهای فرهنگی، افزودند: آیا نباید مسئولان فرهنگی، آن کسی را که عمرش را در خدمت به دین و انقلاب اسلامی گذرانده به فردی که در تمام عمر خود قدمی در راه دین و انقلاب برنداشته و حتی گاهی ضربه نیز زده است، ترجیح بدهند؟
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
نمایندگان شاهین‌شهر و برخوار در مجلس بیان کرد: آیا جای تعجب نیست یک مجموعه مصوبه‌ای که 10 صفحه است 150 ایراد از آن گرفته شود؛ بنابراین مشخص است که زیرساخت این قرارداد اشکال دارد.
عضو فراکسیون ولایت تأکید کرد: این قرارداد را دو نفر خانمی که سالیان سال در انگلستان بودند و در آنجا زندگی کرده‌اند به همراه یک فردی که سابقه تنظیم کرسنت را هم داشته تنظیم کرده‌اند و مشخص است این قراردادی که زیرساخت آن بر مبنای تفکر درست نباشد و برخلاف منافع ملی و منافع ایرانیان باشد به کشور لطمه خواهد زد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ابطال مصوبه هیأت دولت در خصوص قراردادهای نفتی عنوان کرد: بنده و تعدادی از نمایندگان محترم به‌منظور ابطال مصوبه هیأت دولت شکایتی را به دیوان عدالت اداری تقدیم کرده‌ایم که باید
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
اقتصاد مقاومتی از دیدگاه امام خمینی (ره)
زندگی انسان شرافتمندانه را ولو با مشکلات بر زندگانی ننگین بردگی اجتناب ولو رفاه حیوانی تر ترجیح دهید و بدانید ما دام که بر احتیاجات صنایع پیشرفته، دست خود را پیش دیگران دراز کنید و به دیو زدگی عمر بگذرانید قدرت ابتکار و پیشرفت در اختراعات در شما شکوفا نخواهد شد (بخشی از وصیت نامه امام امت)
اگر مملکت شما در اقتصاد نجات پیدا نکند،وابستگی اقتصادی داشته باشد همه جور وابستگی ها دنبالش می آید. وابستگی سیاسی هم پیدا می کنیم وابستگی نظامی هم پیدا می کنیم برای اینکه وقتی ما چیزی نداشته باشیم که استفاده ازش بکنیم دستمان را دراز کنیم آمریکا او می تواند به ما تحمیل همه چیز را.. 5 دی 1358
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
هدایای تیم مذاکره کننده هسته ای به طرف آمریکایی در سال ۲۰۱۵
لیست منتشره می‌گوید که «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران یک جلد کتاب حاوی تصویر آثار استاد فرشچیان به ارزش 400 دلار به همتای آمریکایی خود هدیه داد.
«عباس عراقچی» معاون حقوقی ظریف هم فرشی به ارزش هزار و 150 دلار به خانم شرمن، هم‌رده آمریکایی خود هدیه کرده است.
در این میان، «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور اسلامی ایران که در مذاکرات هسته‌ای حضور داشت نیز فرش دیگری به ارزش هزار و 100 دلار به وندی شرمن هدیه نموده است.
وندی شرمن در دوره معاونت جان کری، یک بار در خصوص اینکه "فریبکاری در خون آدمیان است" صحبت کرده بود و در همان نشست، ایرانیان را نیز به فریبکاری در روند مذاکرات هسته‌ای متهم کرده بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار