آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی در یک سوم شعب اخذ رأی را داریم/ بودجه انتخابات فقط کفاف یک مرحله را می‌دهد
مقیمی:
قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر اینکه بودجه دیده شده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۹۶ جوابگوی نیازهای وزارت کشور نیست، گفت: در صورت موافقت شورای نگهبان، آمادگی برگزاری انتخابات در یک سوم شعب اخذ رأی را داریم.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
قبلا عرض شد که مهم ترین دلیل و زیرکانه ترین دلیل دولت برای متقاعد کردن شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی کاهش هزینه انتخابات است در حالیکه خطرناکترین راه به لحاظ امنیتی و امانت داری از آراء مردم است همانطور که آقای فواد ایزدی در تحلیل انتخابات اخیر امریکا در شبکه خبر بیان کردند که دستگاه های الکترونیکی قابل هک شدن هستند. البته هک دستگاه ها ممکن است از داخل صورت نگیرد بعضی از دول معاند انگیزه خوبی برای آن دارند در ضمن ایا دولت ایرادات شورای نگهبان بخصوص خارجی بودن دستگاه های اخذ رای و...را برطرف کرده اند؟ حفظ وامانت داری از آراء مردم با ارزشتر از انست که با آزمودن این روش و بهانه هزینه دار بودن انتخابات، به خطر بیافتد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
دقیقا منظورشون اینه انتخابات تو یک مرحله برگزار بشه و روحانی هم بدون رقیب انتخاب بشه و نیازی به هزینه برای مرحله دوم نباشه!
ارسال نظرات
آخرین اخبار