منتقدان «کیلویی» حرف نزنند/ ۱۶ هزار میلیارد تسهیلات به سفره‌های مردم رفته است
نوبخت در نشست خبری:
 سخنگوی دولت گفت: ۱۶ هزار میلیارد تسهیلات داده شده به سفره های مردم رفته و بخشی از این پول ها به کارگران و کشاورزان داده شده است.
تعداد نظرات: ۱۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
شما آمارها را بر عکس بخوانید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
فقط آمار سازی
hesam
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
رفته سر سفره اونهايي كه حقوق ميلياردي ميگيرن ديگه.
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
کی زمان این دولت تموم میشه ما راحت شیم.
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
به کی دادین؟
چه زمان دادین؟
چطور دادین؟
کی دیده؟
ما ندیدیم !!!!!!!!!!
ملت شما دیدین؟
هرکسی دیده از این پولا یه 100 هزارتومنشم به ما بده لطفا شب عیده یه دوتا لباس بخریم
سیدوحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
به احتمال قوی اون هشت هزار میلیارد صندوق ذخیره فرهنگیان رو هم حساب کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
زمان دولت قبل همین اقایون اصلاح طلبی که الان سر کار هستند وقتی دولت آمار میداد میگفتند : جیب مردم اصل است ، آمار درست نیست ؛ الان وقتی منتقدین بهشون میگن جیب مردم اصل است میگن :« کیلویی حرف نزنید ، آمارهای رسمی دولت ، علمی و کارشناسی است!»/اقای نوبخت! یعنی مرکز آمار در دولت قبل دروغ میگفته !؟در دولت ی روحانی راستگو شده!؟ /شما حتی گزارش رییس بانک مرکزی منصوب شده از طرف دولت را هم قبول ندارید !! ی سیف نتیجه برجام را در خارج از کشور«تقریبا هیچ»اعلام کرد اما وزیر رفاه گفت سخنان ی سیف «استعاره » بوده، خ ابتکار گفت«برجام همه چیز برای ما داشته» معاون ی روحانی گفت«سخنان ی سیف بخودش مربوط است.»/اخیرا ی روحانی اذعان کردند که تحریم های بانکی کاملا رفع نشده /حالا انتظار دارید آمارهایتان را باور کنیم!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
چرا آمارهای دولت قبل را شما قبول ندارید. و می گفتید تورم را جیب مردم می سنجد حالا چی شده شما می گوئید باید به این آمارها اعتماد کرد. دولت آمار سازی هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
ی نوبخت ، شما در نشست خبری دولت ، دقیقا ساعت ۱۰:۲۳ از شبکه خبر اعلام کردید که: « من آخرین گزارشات رسمی بانک مرکزی ، وزارت صنعت و معدن ، و هم خزانه کشور را با خودم آوردم که آمار رسمی رو خدمت شما بیان کنم» اما آمار مرکز آمار ایران رو از نرخ رشد اقتصادی ۷.۲ درصد با احتساب نفت و بدون نفت را ۵ درصد اعلام کردید!/ اخبار ۱۴ شبکه یک علاوه بر ان اعلام کرد« معاون بانک مرکزی نرخ رشد اقتصادی کشور را ۱۱.۶ درصد و بدون نفت را ۱.۹ درصد بیان کرد»/ ۵ درصد کجا و ۱.۹ درصد کجا ، درسته که روش ها متفاوته، اما اینهمه تفاوت در ارقام !؟/ لابد میخواین بگید بانک مرکزی هم کیلویی حرف زده!!؟/ وقتی جمع ۱۱۲۹۴ واحد + ۱۲۸۳۹ واحد رو از روی نوشته و با عینک ،۲۲۸۰۵ اعلام میکنید درحالیکه میشه ۲۴۱۳۳ واحد، معلومه چقدر کارشناسیه!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
این دولت در کدوم مسئله ، پاسخگو بوده که الأن بخواد جواب نامه های احمدی نژاد رو بده؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
محمود احمدی نژاد طی روزهای اخیر هیچ نامه ای خطاب به حسن روحانی منتشر نکرده است. آنچه از رئیس جمهور سابق کشورمان صادر شده، سه بیانیه تشریحی خطاب به ملت بزرگوار ایران درباره اکاذیب و دروغ های مسئولان دولت یازدهم است. بسیار ناامید کننده و مایه تاسف است که سخنگوی دولت جمهوری اسلامی فرق «بیانیه» و «نامه» را درک نکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
رصت شناسی و غنیمت شمردن وقت برای خدمت به ملت رشید ایران، البته فضیلتی است درخور و ضروری حتی اگر در پی قریب به 4 سال حرام کردن زمان خدمت گزاری برای دروغ پردازی علیه دولت سابق، در مقام لفاظی و فرافکنی واجد آن شده باشید. ملت باهوش ایران به خوبی راستی و ناراستی این ادعا را نیز تشخیص می دهند حتی اگر عده ای همچون 4 سال گذشته مردم را فاقد قدرت تمییز و درک ابتدائیات بدانند، چه رسد به هوشمندی و خبرگی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
اخیرا خبرهایی مبنی بر تلاش مقامات دولت برای لغو مناظره های تلویزیونی شنیده می شود. هر چند حقیقتا باوجود کارنامه معلوم الحال دولت یازدهم و میدان داری هوش سرشار ملت قدرشناس ایران، تکلیف همه چیز بدون برگزاری مناظره تلویزیونی هم روشن است. با این وجود دلسوزانه به شما یادآور می شویم که در صورت شکست در الغای مناظره های تلویزیونی، با برخورداری از این سطح از درک و پختگی برای نخستین بار طی 4 سال گذشته قطعا به دیواری سفت برخورد می کنید. در همین حال که تلاش می کنید از وقت باقی مانده برای خدمت به ملت بهره بگیرید، اندکی هم به آن روز فکر کنید. آن روز باید معلوم شود هدف از دروغ خالی بودن خزانه، خالی بودن انبارها از آذوقه و تحویل گرفتن دولت با بدهی های سنگین و نیز سیل دروغ های دیگر که در بیانیه های تشریحی رئ
حمید
Saudi Arabia
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
بهترین تیتر رو روزنامه کیهان زده: انتقادها کیلویی نیست، وعده ها و آمارها کیلویی است.
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
چطور وقتی ننه جون کروبی نظر میداد خوب اما حالا نظر مردم در سطح خیابان کارشناسی شده نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
اقای شور بخت شما کیلوی حرف می زنی یا دیگران اخه تسهیلات کجاش نون میشه که بره به سفره مردم
ارسال نظرات
آخرین اخبار