سرپل‌های عوامل تروریستی شناسایی شدند/ اشراف امنیتی کاملا برقرار است
رنجبرزاده در جمع خبرنگاران:
​عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اشراف امنیتی کاملا برقرار شده و عواملی که قصد داشتند در روزهای آتی اقدامات تروریستی انجام دهند دستگیر شدند.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
آقای ذولفقاری معاون وزارت کشور که میگفت مهاجمان با پوشش زنانه وارد مجلس شدند !!!!! درحالیکه تصاویر پخش شده از برنامه جهان آرا در شبکه افق نشان داد که اینگونه نبوده است / این وزارت کشور دولت ی روحانی کی میخواهد یک خبر درست به مردم بدهد !!؟ اون ازعملکرد وزارت کشور در انتخابات که میگفتند انتخابات کاملا سالم برگزار شده اما تخلفات زیادی انجام شده!!! این هم از آمار و خبر غلط دادن در مورد حملات تروریستی تهران!!! / از اون طرف هم اصرار دارند مردم مرجع اخبار را وزارت کشور و... قرار دهند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
تازه تعلل و کوتاهی وزارت کشور و وزارت امور خارجه در مورد حمله به سفارت عربستان در ایران رو یادت رفت، بقول عزیزی آن زمان اگر ی ظریف تا صبح نگران بودند و احتمال حمله به سفارت عربستان را میدادند چرا یک اکیپ یا گروه رو برای محافظت از سفارت عربستان نفرستادند !؟چرا به هشدار های ی جلیلی در جلسه شورای امنیت توجه نکردند!؟ / وظیفه حفظ امنیت هر سفارت خانه در تمام جهان بر عهده دولت و وزیر امور خارجه کشور میزبان است اما تقصیررا بگردن اصولگرایان انداختند/اگر وزارت کشور گفته که تروریست ها با پوشش زن وارد مجلس شده اند شاید خواسته تا کوتاهی وهوشیاری ضعیف خود در جلوگیری از وقوع این حادثه را بنحوی توجیه کند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار