تحرکات اخیر ترامپ، ادامه راه اوباما برای نقض برجام است/ فکر نمی‌کنم ظریف بخواهد با طناب پوسیده اروپا داخل چاه برود
مرندی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
کارشناس ارشد مطالعات جهان گفت: بهترین سیاست وادار کردن آمریکا به اجرای برجام است. ما باید بر روی تعهدات امریکا و اروپا تمرکز و نظارت داشته باشیم.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
مذاکره باامریکا یعنی مذاکره بادنیا -آمریکا مال تمام ملتهای دنیاست،مال(اروپا،روسیه،چین،اسرائیل،عربستان،ژاپن،آسیا،آفریقا...ومال ایرانیان وحتی مسئولین،خودیهای امتیازیهاوآقازاده های حکومت ایران است که زندگی دوزیستی وحسابهاشون دراروپا،سوئیس..که همان امریکاست)میباشد-پس هردیوانه ای با آمریکا دشمنی کند،انگار باخودش(تف سربالا) وتمام دنیا دشمن است-نتایج (جنگ،تحریم،اطاله،نابودی واصلاحشو) هم این۱۰۰سال(آلمان،ژاپن،عراق،سوریه،کره شمالی،کوبا،ونزئلا،مخصوصادراین۴۰ساله ایران....)دیده اند
یک ناشناس دیگر
Germany
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
شاید اشکال در این باشد که سر را حججی ها و جان را شهریاری ها می دهند و مذاکره (معامله با دستاوردهای آنها) را اشراف شمران و فرنگ نشین انجام می دهند. نظام اشرافیت و پادشاهی در برابر قدرت های خارجی تنها می تواند شکست بخورد. این را 500 سال است که تجربه کرده ایم. 500 سال کافی نیست؟
حججی با ابزار نظامی مختصرش و شهریاری با مداد و دفترش با آمریکا مذاکره کردند. نظامی ها می دانند که در میدان نبرد چگونه بایکدیگر معامله کنند. دانشمندان و علما هم می دانند در عرصه رقابت و نبرد با نادانی و جهل چگونه بجنگند. شما می دانید در عرصه «دیپلماتیک» چگونه با آمریکا و بقیه قلدرهای دهکده جهانی طرف بشوید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
ظریف بیدار شو
ارسال نظرات
آخرین اخبار